هر ۴ نسخه آیفون ۱۴ به نمایشگر ۱۲۰ هرتز و ۶ گیگابایت رم مجهز خواهند شد

در سری بعدی گوشی‌های آیفون یعنی آیفون ۱۴، سرانجام هر چهار مدل به نمایشگر با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حافظه رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهند شد.

اپل در سال ۱۴۰۱، از سری گوشی های آیفون ۱۴ رونمایی خواهد کرد. بسیاری از ما امید زیادی به این سری داریم. اپل در نسل‌های قبلی آیفون، حتی زحمت تغییر طراحی ماژول دوربین گوشی را نیز به خود نداد و تنها پیشرفت‌های سخت‌افزاری و البته کوچک شدن ناچ، جزو تبلیغات اپل برای بازاریابی بودند. خوشبختانه خبرهایی درباره خداحافظی با ناچ اعصاب‌خردکن گوشی‌های آیفون به گوش می‌رسد و ظاهرا در سری آیفون ۱۴، شاهد دو حفره برای دوربین و فیس آیدی خواهیم بود. پیشرفت‌های نسل بعد آیفون محدود به طراحی نمی‌شود و سرانجام اپل، تمام گوشی‌های این سری را به نمایشگری با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حافظه رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهد کرد.

در iPhone 14 پرو مکس هم از رم ۸ گیگابایتی استفاده نخواهد شد

با این که تا پاییز سال آینده خبری از آیفون‌های جدید اپل نخواهد بود اما این روزها، اطلاعات زیادی از سری آیفون ۱۴ در حال فاش شدن است. این سری شامل چهار گوشی آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود. همان طور که می‌بینید، احتمالا در این سری خبری از نسخه مینی نباشد. دلیل جایگزینی نسخه مینی با نسخه مکس، فروش پایین آیفون ۱۳ مینی بوده است.

iPhone 14 Copy 1024x576 - هر ۴ نسخه آیفون ۱۴ به نمایشگر ۱۲۰ هرتز و ۶ گیگابایت رم مجهز خواهند شد

طبق گزارشی که توسط جف پو، تحلیلگر دنیای تکنولوژی منتشر شده، کوپرتینویی‌ها در سال جاری میلادی، آیفون‌های پرو و غیر پرو را از نظر سخت‌افزاری، شبیه به هم تولید خواهند کرد. البته آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس، ویژگی‌های متمایزکننده‌ای خواهند داشت و برای کاربران حرفه‌ای‌تر طراحی می‌شوند. اما حداقل دیگر تمام کاربران نسل بعدی گوشی‌های آیفون می‌توانند از قابلیت نمایشگر ۱۲۰ هرتزی که حتی در برخی از میان‌رده‌های اندرویدی نیز وجود دارد بهره‌مند شوند.

در کنار این مورد، رم هر چهار مدل سری آیفون ۱۴ نیز ۶ گیگابایت خواهد بود و دیگر ضرورتی برای مهاجرت به نسخه‌های پرو برای کاربرانی که به مولتی تسکینگ علاقه دارند وجود نخواهد داشت. در نسل فعلی گوشی‌های آیفون، تنها نسخه‌های پرو و پرو مکس به حافظه رم ۶ گیگابایتی مجهز هستند و دو نسخه دیگر، از رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برند. همچنین با توجه به این خبر، در سری آیفون ۱۴ خبری از افزایش میزان حافظه رم به ۸ گیگابایت نخواهد بود.

gadgetmatch 20201119 apple iphone 12 pro max 07 1024x576 - هر ۴ نسخه آیفون ۱۴ به نمایشگر ۱۲۰ هرتز و ۶ گیگابایت رم مجهز خواهند شد

این در حالی است که این جف پو پیش از این اعلام کرده بود آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس، به حافظه رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهند شد. ظاهرا دلیل عدم استفاده از رم ۸ گیگابایتی، مسائل مالی و تاثیرگذار در قیمت بوده است. اپل همین حالا هم برنامه‌هایی برای افزایش قیمت آیفون دارد و افزایش قیمت بیشتر، می‌تواند موجب نارضایتی شدید کاربران شود.

اپل باید نسخه‌های پرو سری آیفون ۱۴ را برای کاربران جذاب‌تر کند

با وجود حافظه رم، نمایشگر و به احتمال زیاد پردازنده مشابه، کاربران کمتری به خرید نسخه‌های پرو و پرو مکس آیفون ۱۴ علاقه داشته باشند. جف پو در این باره می‌گوید اپل، نسخه پایه مدل‌های پرو را با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد کرد. اما در دو مدل دیگر در نسخه پایه، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت خواهد بود. همچنین گفته می‌شود در نسخه‌های پرو، از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
iPhone fall from airplane 01 - حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس
حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس

یک گوشی آیفون که از هواپیما در حال پرواز به بیرون سقوط کرده بود، صحیح و سالم روی زمین پیدا شد؛ در حال کار و با بیش از ۴۰ درصد شارژ! چند روز قبل در پرواز ASA1282 خطوط هوایی آلاسکا، یکی از درهای هواپیمای Boeing 737 Max 9 اندکی پس از برخاستن از فرودگاه پورتلند، […]

ادامه مطلب
iphone 15 pro max fire - استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد
استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد

اپل همیشه به کاربرانش هشدار می‌دهد که از لوازم جانبی تحت نظارت و دارای تأییدیه این شرکت استفاده کنند. علیرغم اینکه آن‌ها بارها و بارها از خطرات داغ شدن بیش از حد و آتش گرفتن گجت‌ها در صورت استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد گفته‌اند، ولی متأسفانه بسیاری از ما این هشدارها را جدی نمی‌گیریم. زیرا […]

ادامه مطلب
iphone 14 - آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود
آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد نه تنها پروژه آیفون SE 4 کنسل نشده، بلکه اپل می‌خواهد آن را با چهره‌ای کاملا مدرن و جدید عرضه کند خیلی زود بعد از اینکه اپل از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ خودش رونمایی کرد، گزارشی به‌دست ما رسید که نشان می‌دهد غول آمریکایی در حال توسعه یک آیفون SE جدید […]

ادامه مطلب