چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود.

البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین وعده‌ای می‌دهد. گوگل هم برای پیکسل ۸، پشتیبانی ۷ ساله نرم‌افزاری را در نظر گرفته است. اما وان پلاس معتقد است که هر چیزی فراتر از ۵ سال، اتلاف منابع است.

وب‌سایت GSMArena در گفتگو با نیکلاس پورتر، معاون بخش موبایل سامسونگ، از او پرسیده است که دلیل این تصمیم این شرکت مبنی بر آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ چه بوده است؟

آقای پورتر اعلام کرد که تحلیل‌های سامسونگ بر اساس بازخورد مشتریان نشان می‌دهد که تمدید پشتیبانی، ارزش بیشتری به گوشی‌های هوشمند می‌دهد. و به‌طور قطع، این ارزش اضافی هزینه نگهداری نرم‌افزاری را جبران می‌کند.

دلایل سامسونگ برای پشتیبانی نرم افزاری طولانی

samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

تحقیقات سامسونگ نشان می‌دهد که تمایل کاربران برای نگه‌داشتن گوشی‌هایشان در سال‌های اخیر افزایش یافته است و به همین دلیل منطقی است که شرکت‌ها مدت زمان پشتیبانی نرم‌افزاری را طولانی‌تر کنند.

در نهایت، سامسونگ بر این باور است که حتی اگر برخی کاربران به پشتیبانی طولانی‌مدت اهمیت ندهند، همچنان از امنیت بهتر و عملکرد روان گوشی خود در سال‌های آینده بهره‌مند خواهند شد و درنهایت، تجربه کاربری بهتری خواهند داشت.

لازم به ذکر است که سامسونگ برای سری جدید گوشی‌های میان‌رده A خود، یعنی گلکسی A55 و A35 نیز ۵ سال پشتیبانی نرم‌افزاری در نظر گرفته است. با این حال، به نظر می‌رسد سامسونگ اطمینان دارد که سخت‌افزار پرچمداران جدیدش آنقدر قدرتمند و به‌روز است که تا سال ۲۰۳۱ همچنان ارزش استفاده را داشته باشد.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب
galaxy s24 leak min - ظرفیت رم سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ چقدر است
ظرفیت رم سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ چقدر است

بر خلاف پیش‌بینی‌های قبلی به نظر می‌رسد خبری از رم ۱۶ گیگابایتی در نسخه‌های مختلف Galaxy S24 – گلکسی اس ۲۴ سامسونگ نیست و این پرچمداران با تنها ۱۲ گیگ رم روانه بازار خواهند شد. مطابق روال هر سال، انتظار می‌رود سامسونگ اوایل سال آینده میلادی در رویداد اختصاصی Galaxy Unpacked خود از سری گوشی‌های […]

ادامه مطلب