معرفی سه سرویس VPN برتر در اتصال Wi-Fi

در مطلب سامسونگ اتفاقی شارژ فوق سریع گلکسی نوت ۱۰ را لو داد کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

 

ایرانسیف : استفاده از Wi-Fi این روزها در حال بیشتر و بیشتر شدن در سراسر جهان است. Wi-Fi  استفاده از اینترنت را آسانتر می کند. اما خطرات زیادی در این رابطه وجود دارد که شما باید هنگامیکه  از Wi-Fi استفاده می کنید از آنها آگاه باشید. به خصوص، اگر شما از اتصالات Wi-Fi عمومی استفاده می کنید.

برای اتصال Wi-Fi خرید VPN و خرید کریو به افزایش امنیت کمک می کند

در اینجا راهی وجود دارد که با استفاده از آن شما می توانید بدون هیچ احتمال خطر در برابر هکر و سارقان داده ها از Wi-Fi استفاده کنید. شما می توانید از سرویس های VPN استفاده کنید. اما شما نمی توانید از هر سرویس VPN استفاده کنید، باید بهترین سرویس VPN ممکن که می توانید پیدا کنید را خریداری نمایید . سه سرویس VPN برتر که شما می توانید بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده کنید در اینجا آورده شده است. شما می توانید سرویس مورد نظر خود را در parsvpn.net پیدا کرده و نسبت به خرید VPN و خرید کریو متناسب با نیازهایتان اقدام کنید.

HideMyAss

HideMyAss تنها بهترین سرویس در استفاده از Wi-Fi نیست، همچنین بهترین سرویس در جهان است. آنها ۹۲۸ سرور در ۱۹۰ کشور دارند که بیش از ۱۲۵۰۰۰ آدرس IP دارد.

اگر شما از این سرویس خود راضی نیستید، شما می توانید گزینه دوره آزمایشی ۳۰ روزه با برگشت پول را درخواست کنید. نرم افزارهای آنها برای استفاده آسان هستند و دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته هستند در طول هفت روز هفته برای مشتریان می باشد.

IPVanish

IPVanish دومین سرویس برتر در رابطه با استفاده از Wi-Fi که هیچ خطری برای شما بهمراه نمی آورد. البته این سرویس یکی از بهترین سرویس های خرید vpn آنلاین است که شما می توانید به آن برای امنیت خود اعتماد کنید. در اینجا در حدود ۵۰۰ سرور در ۶۰ کشور جهان وجود دارد. آنها همچنین دارای بیش از ۴۰۰۰۰ آدرس IP در ۶۰ کشور جهان هستند.

آنها دارای ضمانت ۷ روزه برگشت وجه در صورت عدم تمایل مشتری برای ادامه استفاده نیز هستند. آنها سه بسته مختلف برای اشتراک در دسترس دارند که قیمت های قابل قبولی ارائه می دهد.

Private Internet Access

این ممکن است سومین خرید vpn برتر در بازار باشد، اما خرید این سرویس VPN به شدت نیز به کاربران توصیه می شوند. Private Internet Access در ۲۵ کشور سرورهایی دارند. در مجموع ۳۳۱۰ سرور در قسمت های مختلف دارند. آنها همچنین دارای گارانتی ۷ روزه برگشت وجه می باشد. استفاده از این سرویس VPN بسیار آسان است و سرعت بالای اتصال را به شما می دهد.

این سه سرویس برای استفاده امن از Wi-Fi پیشنهاد می شوند و اطمینان حاصل می کنند که شما می توانید به صورت آنلاین کار کنید بدون اینکه نگرانی اضافی درباره اینکه نرم افزار یا اطلاعات شخصی شما هک شوند باشید، حتی اگر شما ازاتصال Wi-Fi مخاطره آمیز استفاده کنید.

پست مرتبط
فراهم سازی محیط آنلاین ایمن و سالم با استفاده از وی پی ان - امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف
امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe.net به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
vpn 768x767 - امنیت سایبری با خرید وی پی ان
امنیت سایبری با خرید وی پی ان

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
خرید وی پی انی آنلاین -
نکات طلایی جهت انتخاب فیلترشکن وی پی ان باکیفیت و امن

بیش از یک سال از مسدود شدن دسترسی به نزم‌افزار‌هایی نظیر اینستاگرام و واتساپ می‌گذرد. در این بین افراد حفظ آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی و سایر کسب و کار‌هایی که در این بستر رشد کرده‌اند برای افراد تبدیل به یک دغدغه شده است. به همین دلیل خرید وی پی ان برای افراد تبدیل به یک هدف […]

ادامه مطلب