سری آیفون ۱۳ اپل چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

انتظار می‌رود شرکت اپل گوشی‌های خانواده iPhone 13 را در همین ماه سپتامبر معرفی کند. اما سری آیفون ۱۳ اپل چه زمانی وارد بازار خواهد شد؟

با شایعاتی که درباره صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز LTPO و پشتیبانی سری آیفون ۱۳ اپل از ارتباط ماهواره‌ای مطرح شده، هیجان علاقه‌مندان برای دیدار با این گوشی‌ها بالا گرفته است. اپل به طور سنتی بسیاری از مدل‌های آیفون را در یکی از جمعه‌های نیمه دوم ماه سپتامبر عرضه می‌کند. به نظر می‌رسد این کمپانی، امسال نیز همین مسیر را در پیش بگیرد.

تاریخ عرضه سری آیفون ۱۳ اپل

سری آیفون ۱۱ در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ و سری آیفون XS در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۸ معرفی شدند. سری آیفون ۸ هم یک سال قبل از آن، در تاریخ ۱۲ سپتامبر!

اما این گوشی‌ها حدود یک و نیم هفته پس از معرفی رسمی، وارد بازار شدند. پس اگر تاریخ عرضه سری آیفون ۱۳ را روز هفدهم سپتامبر (۲۱ شهریور) فرض کنیم، مراسم رونمایی از آن‌ها باید حوالی روز هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) برگزار شود. اما اگر زمان‌بندی اپل برای عرضه گوشی‌ها آخرین جمعه ماه سپتامبر باشد، باید منتظر رونمایی از آن‌ها در حوالی روز چهاردهم سپتامبر (۲۳ شهریور) باشیم.

ناگفته نماند همه‌گیری کرونا در سال ۲۰۲۰، عرضه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را تا تاریخ ۲۳ اکتبر به تعویق انداخت. با وجود این، در گزارشی که اپل از عملکرد فصلی خود در ژوئیه ۲۰۲۱ منتشر کرد، هیچ اشاره‌ای به تاخیر در عرضه آیفون ۱۳ نشده بود.

با این تفاصیل، می‌توانیم آغاز پیش‌فروش سری آیفون ۱۳ اپل را روز هفدهم سپتامبر (۲۶ شهریور) و فروش رسمی را آخرین جمعه سپتامبر (۲ مهر) در نظر بگیریم.

هنوز جزئیات تایید شده‌ای درباره اعضای این خانواده منتشر نشده است؛ اما می‌توانیم انتظار ملاقات با مدل‌های مینی، معمولی، پرو و پرو مکس را داشته باشیم. البته شاید اپل با تغییر نام این سری به آیفون ۱۲ اس، همه را غافلگیر کند.

از دیگر تغییرات احتمالی باید به ارتقای دوربین عقب، وجود باتری بزرگ‌تر و نرخ رفرش بالاتر اشاره کنیم. درباره زبان طراحی گوشی‌ها، انتظار تغییر عمده‌ای نمی‌رود.

از طرفی، بعید نیست اپل با معرفی و استفاده از چیپ A15 Bionic مهم‌ترین تفاوت گوشی‌های جدید با سری آیفون ۱۲ را رقم بزند.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
iPhone fall from airplane 01 - حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس
حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس

یک گوشی آیفون که از هواپیما در حال پرواز به بیرون سقوط کرده بود، صحیح و سالم روی زمین پیدا شد؛ در حال کار و با بیش از ۴۰ درصد شارژ! چند روز قبل در پرواز ASA1282 خطوط هوایی آلاسکا، یکی از درهای هواپیمای Boeing 737 Max 9 اندکی پس از برخاستن از فرودگاه پورتلند، […]

ادامه مطلب
iphone 15 pro max fire - استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد
استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد

اپل همیشه به کاربرانش هشدار می‌دهد که از لوازم جانبی تحت نظارت و دارای تأییدیه این شرکت استفاده کنند. علیرغم اینکه آن‌ها بارها و بارها از خطرات داغ شدن بیش از حد و آتش گرفتن گجت‌ها در صورت استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد گفته‌اند، ولی متأسفانه بسیاری از ما این هشدارها را جدی نمی‌گیریم. زیرا […]

ادامه مطلب
iphone 14 - آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود
آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد نه تنها پروژه آیفون SE 4 کنسل نشده، بلکه اپل می‌خواهد آن را با چهره‌ای کاملا مدرن و جدید عرضه کند خیلی زود بعد از اینکه اپل از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ خودش رونمایی کرد، گزارشی به‌دست ما رسید که نشان می‌دهد غول آمریکایی در حال توسعه یک آیفون SE جدید […]

ادامه مطلب