سرنخ‌های تازه‌ای از نوع حافظه و چیپست گلکسی اس ۱۱ سامسونگ

در مطلب چرا نیاز به کلاینت VPN یا نرم افزار VPN نیاز داریم ؟ اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

ایرانسیف : ظاهرا سامسونگ در آخرین بتای رابط کاربری One UI 2.0، پشتیبانی از تراشه‌های اگزینوس ۹۸۳۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ را اضافه کرده است. این دو احتمالا چیپست گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) خواهند بود.

این اطلاعات تازه را یکی از افشاگران دنیای موبایل به اسم «مکس وینباخ» در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشته است. با این اوصاف، اسنپدراگون ۸۶۵ را باید چیپست گلکسی اس ۱۱ در چین و آمریکا بدانیم؛ در سایر بازارهای بین‌المللی هم این پرچمدار با تراشه اگزینوس ۹۸۳۰ عرضه خواهد شد.

One UI 2 code - سرنخ‌های تازه‌ای از نوع حافظه و چیپست گلکسی اس ۱۱ سامسونگ

 

اما کدهای کشف شده در بتای One UI 2.0 از وجود قابلیت فیس آنلاک نیز خبر می‌دهند که البته چیز تازه‌ای نیست. همچنین مشخص شده است که دوربین پاپ آپ در سامسونگ گلکسی اس ۱۱ جایی ندارد و همان نمایشگر حفره‌دار را خواهد داشت.

این کدها برخی از مشخصات سخت افزاری دستگاه را نیز آشکار کرده‌اند که باید به حافظه UFS 3.0، رم LPDDR5 و پشتیبانی از ۵G اشاره کنیم. البته هنوز نمی‌دانیم که آیا مدل ۴G گلکسی S11 هم عرضه خواهد شد یا خیر؟

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
عکس های سامسونگ گلکسی اس ۱۱ لو رفت ؛‌ این پرچم دار جدید سامسونگ است

در مطلب رنگبندی سامسونگ گلکسی اس ۱۱ و گلکسی نوت ۱۰ لایت فاش شد اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۱ از پرطرفدارترین گوشی‌هایی است که سال اینده معرفی خواهد شد. اخیرا عکس های سامسونگ گلکسی اس ۱۱ لو […]

ادامه مطلب