سامسونگ با یک آپدیت، محدودیت عملکرد گلکسی S22 در بازی ها را برداشت

سامسونگ با انتشار یک آپدیت، محدودیت عملکرد گلکسی S22 در بازی ها را برداشته است. بسیاری از کاربران از کندی گوشی خود حین گیمینگ گله داشتند.

چند سالی است که سامسونگ سرعت گوشی‌هایش را برای کاهش مصرف باتری و مدیریت دما کند می‌کند. در نتیجه عملکرد گوشی‌هایش در بازی ها آنطور که باید نیست؛ زیرا عملکرد پردازنده مرکزی و پردازشگر گرافیکی گوشی از طریق سرویس Game Optimization Service و اپلیکیشن Game Booster که در پس زمینه گوشی اجرا می‌شوند کاهش پیدا می‌کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد به خاطر همین محدودیت ها، عملکرد گوشی‌های جدید سری گلکسی S22 در گیمینگ حتی از نسل‌های قبل هم بدتر است.

ظاهراً سامسونگ صدای انتقاد کاربران را شنیده و این نقص را برطرف کرده است. این کمپانی طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده که با یک بروزرسانی نرم افزاری، محدودیت در عملکرد گوشی‌های این خانواده را برداشته است. این بروزرسانی که در حال حاضر توسط کاربران کره‌ای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ دریافت شده، می‌تواند محدودیت‌های CPU و GPU را هنگام اجرای بازی‌ها برطرف کند.

اضافه شدن حالت پرقدرت گیمینگ به Game Booster

این آپدیت، حالت جدید “Game Performance Management Mode” را به اپلیکیشن Game Booster اضافه می‌کند؛ اگر چه ما مطمئن نیستیم که آیا سامسونگ این حالت را به صورت پیش‌فرض در اپلیکیشن گیم بوستر فعال کرده یا کاربر باید آن را دستی تنظیم کند.

samsung game booster 1024x468 - سامسونگ با یک آپدیت، محدودیت عملکرد گلکسی S22 در بازی ها را برداشت

ما منتظریم ببینیم اضافه شدن این حالت چقدر می‌تواند در دنیای واقعی چه کمکی به اجرای روان‌تر بازی ها در گوشی‌های سری اس ۲۲ سامسونگ کند. ضمن اینکه این بروزرسانی در حال حاضر فقط مختص نسخه کره‌ای این گوشی‌ها منتشر شده و هنوز کاربران سایر بازارهای جهانی آن را دریافت نکرده‌اند. این بروزرسانی علاوه بر برداشتن محدودیت توان گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در اجرای بازی‌ها، عملکرد دوربین و امنیت دستگاه را هم بهبود می‌بخشد.

اگر شما هم صاحب یکی از گوشی‌های این خانواده هستید و موفق به دریافت این آپدیت جدید شده‌اید، خوشحال می‌شویم اگر تجربه گیمینگ با گوشی خود بعد از دریافت این آپدیت را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب