دلایل کاربران موبایل برای خرید VPN کریو

در مطلب هواوی پی ۲۰ لایت ۲۰۱۹ بهتر از حد انتظار خواهد بود اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

لزوم خرید کریو VPN برای تلفن های هوشمند

ایرانسیف : VPN مخفف شبکه خصوصی مجازی است. خرید VPN موبایل دستگاه های موبایل را با دسترسی به منابع شبکه و برنامه های نرم افزاری در شبکه خانگی، هنگامیکه آنها از طریق شبکه های بی سیم یا سیمی وصل می شوند تجهیز می کنند. یک کریو VPN از طریق احراز هویت، تونل رمز گذاری شده برای عبور ترافیک داده ها روی شبکه عمومی حفظ می شود. این مهم است زیرا اتصالات اینترنت وایرلس عمومی (Wi-Fi عمومی) یکی از آسانترین و متداولترین راه ها برای سرقت هویت است و هکرها اطلاعات شخصی قربانیان را برداشت می کنند.

افزایش استفاده از دستگاه های موبایل و افزایش مرتبط با آن در بین کارمندانی که می خواهد از دستگاه های شخصی خود برای اهداف کاری استفاده کنند به معنای لزوم اهمیت بیشتر از همیشه است که سازمان ها باید قدم های مناسبی برای حفاظت از اطلاعات شرکت و فراهم کردن دسترسی در یک راه امن و موثر بردارند. یک VPN موبایل این را برای کاربران ممکن می سازد که به اینترنت از طریق وایرلس عمومی دسترسی یابند، در حالیکه در پشت یک فایروال امن باقی می مانند و چشمان کنجکاو قادر به دیدن اطلاعات مهم آنها نخواهند بود. برای بررسی اهمیت VPN موبایل، چندین مساله است که باید در نظر بگیرید:

۱- نیاز به حفظ حریم خصوصی: این همیشه ایده خوبی در کارهای شخصی و در هنگام دسترسی به اینترنت در مناطق عمومی و اهمیت نیاز به حفظ حریم خصوصی است. نه تنها اطلاعات خصوصی شما را حفاظت می کند، شما می توانید، بلکه می تواند اسرار شرکت را نیز حفظ کنید. اگر شغل شما از کارهایی است که نیاز به دسترسی مدوام به اطلاعات به اشتراک گذاشته دارد، خرید VPN موبایل برای شما ضروری بنظر می رسد.

۲– قابلیت اتصال و راحتی: یک VPN موبایل اساسا مانند یک پروتال برای خانه یا سرور اداره شما کار می کند. هزینه این راحتی و ایمنی باید در نظر گرفته شود اگر به منظور دسترسی امن یا داده های حساس بکاررفته می شود. اگر شما شما دسترسی به سرور دفتر خود را ندارید و یا از تلفن شخصی برای ارسال و دریافت اطلاعات شخصی استفاده نمی کنید، ممکن است VPN موبایل برای شما غیر ضروری باشد. VPN به احتمال زیاد دارای حق اشتراک ماهیانه است و به احتمال زیاد سرعت اتصال شما را تا حدی کندتر می کند.

۳– دسترسی به وب سایتهای خارجی: ماهیت امن خرید vpn موبایل به شما اجازه می دهد تا به صورت معمول به سایت های خارجی متصل شوید.

۴– انعطاف پذیری: عملکرد کریو VPN بر روی تقریبا هر نوع اتصال اینترنت (وای فای، ۴G، پهنای باند).

۵– صدا در مقابل امنیت داده: این مهم است که توجه کنید که تلفن های هوشمند هر دو کانال های داده و صدا را دارند. VPN موبایل تنها کانال داده ها را رمزگذاری می کند، به طور مثال دسترسی تلفن شما به مرورگر، ایمیل و منابع اینترنت رمزگذاری شده است. با این حال، تماس های صوتی شما از طریق VPN موبایل رمز گذاری می شود. اگر شما از اینترنت مبتنی بر سرویس تلفن استفاده می کنید (برای مثال اسکایپ) که از کانال داده برای ایجاد تماس های تلفنی استفاده می کند، تماس های تلفنی شما ممکن است هنگام استفاده از VPN موبایل رمزگذاری شود.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
فراهم سازی محیط آنلاین ایمن و سالم با استفاده از وی پی ان - امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف
امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe.net به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
vpn 768x767 - امنیت سایبری با خرید وی پی ان
امنیت سایبری با خرید وی پی ان

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
خرید وی پی انی آنلاین -
نکات طلایی جهت انتخاب فیلترشکن وی پی ان باکیفیت و امن

بیش از یک سال از مسدود شدن دسترسی به نزم‌افزار‌هایی نظیر اینستاگرام و واتساپ می‌گذرد. در این بین افراد حفظ آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی و سایر کسب و کار‌هایی که در این بستر رشد کرده‌اند برای افراد تبدیل به یک دغدغه شده است. به همین دلیل خرید وی پی ان برای افراد تبدیل به یک هدف […]

ادامه مطلب