تغییرات طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا فراتر از انتظار خواهد بود

سامسونگ طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا خود را دست‌خوش تغییرات مهمی می‌کند. اگر حاشیه نوک تیز Galaxy S24 Ultra را نمی‌پسندید، خبر خوبی برایتان داریم.

گزارش تازه‌ای منتشر شده که ادعا می‌کند تغییرات زیادی در انتظار طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ است. غول کره‌ای ظاهرا به این جمع‌بندی رسیده که لبه‌های تیز را از گوشی‌هایش کنار بگذارد.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۵ اولترا از بدنه جعبه‌ای با لبه‌های تیز به سمت بدنه گردتر با لبه‌های صاف حرکت کند. این تغییر برخلاف طراحی جعبه‌ای گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ خواهد بود. با وجود این تغییر، گفته می‌شود که قلم اس پن همچنان در این گوشی وجود خواهد داشت.

گزارش، جزئیات بیشتری در مورد این تغییرات طراحی ارائه نمی‌دهد، اما این احتمال وجود دارد که سامسونگ در حال تلاش برای ایجاد ظاهری مدرن‌تر و جذاب‌تر برای پرچمدار بعدی خود باشد.

سامسونگ ١٠ جولای (٢٠ تیر) میزبان رویداد آنپکد در پاریس است. انتظار می‌رود در این رویداد، سامسونگ علاوه بر گوشی اس ٢۵ اولترا از گوشی‌های تاشو جدید گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ خود نیز پرده‌برداری کند.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
رنگبندی گلکسی S25 اولترا سامسونگ فاش شد

اطلاعات جدید لو رفته از گوشی گلکسی S25 اولترا – Galaxy S25 Ultra سامسونگ خبر از رنگبندی جذاب و جدید این پرچمداران می‌دهند. سری گوشی‌های پرچمدار خانواده گلکسی S25 سامسونگ مدت‌هاست که سرتیتر اخبار تکنولوژی در دنیا هستند؛ به‌طوری که تقریبا روزی نیست که شاهد افشای گوشه‌ای از مشخصات این پرچمداران سامسونگ نباشیم. اخبار جدیدی […]

ادامه مطلب
هوش مصنوعی جای صفحه Settings گوشی‌ها را می‌گیرد

سامسونگ در اقدامی انقلابی، در تلاش است هوش مصنوعی را جایگزین بخش تنظیمات (Settings) کند؛ اما این دقیقاً چطور ممکن می‌شود؟ ادغام هوش مصنوعی با سیستم عامل گوشی های موبایل رفته‌رفته عمیق‌تر می‌شود. تاکنون قابلیت‌هایی نسبتاً ساده مثل ترجمه همزمان و خلاصه‌سازی متون به گوشی‌ها راه پیدا کرده‌اند، ولی گزارشی حکایت از این دارد که سامسونگ، غول فناوری […]

ادامه مطلب
پیشرفت سرعت و عملکرد گلکسی اس ۲۶ باورنکردنی خواهد بود

اخبار و شایعات جدید به پیشرفت چشمگیر عملکرد سری گلکسی اس ۲۶ – Galaxy S26 سامسونگ اشاره دارند. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۵ محور اصلی این اخبار است. اگر تغییری در برنامه همیشگی سامسونگ رخ ندهد، کمی بیش از سه ماه دیگر سری پرچمداران خانواده گلکسی اس ۲۵ سامسونگ به‌طور رسمی رونمایی شده و اندکی پس از […]

ادامه مطلب