گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ احتمالا دارای ۶ گزینه رنگ خواهد بود

در مطلب قبلی استفاده از کریو VPN در کدام کشورها ضروری است؟ اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

ایرانسیف : گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ قرار است در دو مدل مختلف عرضه شود. سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو (Samsung Galaxy Note 10) احتمالا دارای ۶ رنگ بدنه‌ی مختلف خواهند بود.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ تابستان امسال به عنوان قدرتمندترین گوشی هوشمند پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا تا امروز معرفی خواهد شد. بر اساس گفته‌های وب سایت MySmartPrice، سامسونگ در پی عرضه گزینه‌های رنگ بسیار متنوع برای پرچمدار سال ۲۰۱۹ سری Note است.

رنگ‌های قدیمی، جدید و گردینت برای گلکسی نوت ۱۰

هر دو گوشی گلکسی نوت ۸ و گلکسی نوت ۹ سامسونگ، در ابتدای عرضه دارای ۴ گزینه رنگ بودند. این تعداد برای پرچمدار سال جاری به ۶ مورد خواهد رسید. این نسخه‌ها، رنگ‌های بدنه به کار رفته در مدل‌های پیشین را نیز در بر می‌گیرند.

با توجه به رنگ‌های بدنه عرضه شده برای سامسونگ گلکسی اس ۱۰ انتظار داریم گوشی سری نوت در رنگ‌های مشکی، سفی، صورتی عرضه شود. با در نظر گرفتن گلکسی نوت ۹، یک گزینه‌ رنگ دیگر نقره‌ای خواهد بود. دو مورد دیگر، باید رنگ‌هایی جدید باشند. با توجه به تلاش ناموفق سامسونگ برای ارائه نسخه قرمز گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس، ممکن است این آرزو به وسیله معرفی چنین نسخه‌ای برای گلکسی Note 10 محقق شود. درباره رنگ ششم نمی‌توان اظهار نظر دقیقی داشت.

 

samsung galaxy note 10 design 620x414 - گلکسی نوت 10 سامسونگ احتمالا دارای 6 گزینه رنگ خواهد بود

در نظر داشته باشید نسخه‌های رنگ در دسترس برای سامسونگ Galaxy Note 10 بسته به نسخه گوشی بر اساس حافظه و همچنین بازاری که قرار است در آن به فروش برسد، متفاوت خواهد بود. به عبارتی برای همه کاربران، از میان این رنگ‌‌ها حق انتخاب وجود نخواهد داشت. انتظار داریم سه نسخه سفید، مشکی و نقره‌ای در تمامی کشورهای دنیا در دسترس باشند و سایر موارد، به برخی بازارهای خاص محدود شوند.

بر اساس گفته‌های Ice Universe، افشاکننده محبوب توییتری، یکی از گزینه‌های رنگ سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ آبی و از نوع گردینت خواهد بود. همچنین احتمال عرضه یک نسخه گردینت نقره‌ای نیز وجود دارد. نمی‌توان درباره یکسان یا متفاوت بودن نسخه نقره‌ای یاد شده توسط وب سایت MySmartPrice و کاربر Ice Universe اظهار نظر کرد.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
سامسونگ اتفاقی شارژ فوق سریع گلکسی نوت ۱۰ را لو داد

در مطلب نام اینستاگرام و واتس اپ توسط شرکت پدر تغییر پیدا می‌کند کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم ایرانسیف : سامسونگ در سایت رویداد Unpacked سال ۲۰۱۹ خود رسما قابلیت شارژ  فوق سریع گلکسی نوت ۱۰ با نام کامل “Superfast charge” را […]

ادامه مطلب