واتس اپ چت کردن با شماره‌های جدید را آسان‌تر می‌کند

قابلیت جدیدی در حال اضافه شدن به چت واتس اپ است تا کاربران راحت‌تر بتوانند یک گفتگو را با شماره‌های ناموجود در فهرست مخاطبان خود، آغاز کنند.

به گزارش WABetaInfo، واتس اپ روی قابلیتی کار می‌کند که به شما اجازه می‌دهد به طور مستقیم از درون یک چت، آغازگر چت دیگری با یک شماره جدید باشید.

هم‌اکنون در WhatsApp، وقتی شماره تلفن دریافت شده از طریق یک چت را لمس کنید، به اپلیکیشن شماره‌گیر گوشی خود هدایت می‌شوید تا شماره جدید را در دفترچه تلفن خود ذخیره کنید یا با آن تماس بگیرد. ولی تغییر ایجاد شده، یک گزینه دیگر هم به شما می‌دهد؛ اینکه مستقیما وارد چت تازه‌ای با آن شماره شوید.

whatsapp new feature 1 768x749 1 - واتس اپ چت کردن با شماره‌های جدید را آسان‌تر می‌کند

ظاهرا این قابلیت به تعدادی از شماره‌های منتخب واتس اپ (نسخه بتای اندروید) اضافه شده است؛ اما کمی طول می‌کشد تا در دسترس همگان قرار بگیرد.

این اواخر، WhatsApp تغییرات زیادی را در پلتفرم خود ایجاد کرده که می‌توانیم به اضافه شدن ابزارهای جدید برای پیام صوتی اشاره کنیم. امکان ارسال فایل‌های ۲ گیگابایتی و رای‌گیری گروهی هم در حال آزمایش است. همچنین شاید در آینده‌ای نزدیک، بکاپ‌گیری در این اپ پیام‌رسان از ظرفیت خالی گوگل درایو شما کم کند.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
7 1 - قابلیت مخفی کردن شماره، بالاخره به واتساپ اضافه می‌شود
قابلیت مخفی کردن شماره، بالاخره به واتساپ اضافه می‌شود

به‌تازگی، اطلاعاتی در مورد امکان جدید کاربران پیام‌رسان واتساپ برای مخفی کردن شماره تلفن خود از مخاطبین، در برنامه اندروید منتشر شده است. امروزه در دنیای مجازی، پیام‌رسان واتساپ یکی از پر کاربردترین و محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در سطح جهان شناخته شده است. این برنامه نقص‌ها و مشکلاتی داشته و گاهی در رقابت با سایر همتایان […]

ادامه مطلب
whatsapp - به زودی واتساپ به شما اجازه می‌دهد وضعیت آنلاین بودن خود را پنهان کنید
به زودی واتساپ به شما اجازه می‌دهد وضعیت آنلاین بودن خود را پنهان کنید

بر اساس گزارش تازه منتشر شده، واتساپ به زودی به کاربرانش اجازه می‌دهد وضعیت آنلاین بودن خود را از دید مخاطبین خود پنهان کنند. کمپانی واتساپ برای بهبود تجربه کاربری پیام‌رسان خودش مشغول توسعه امکانات و ویژگی‌های جدیدی است که هر از گاهی به صورت آزمایشی در اختیار برخی کاربران قرار می‌گیرد. اما یکی از […]

ادامه مطلب
snip 14010324191145 - مهاجرت کاربران اندروید به iOS در واتساپ آسان‌تر از همیشه خواهد شد
مهاجرت کاربران اندروید به iOS در واتساپ آسان‌تر از همیشه خواهد شد

اپلیکیشن Move to iOS، ابزار جدید اپل برای انتقال کامل اطلاعات واتساپ کاربرانی است که قصد مهاجرت از اندروید به پلتفرم iOS را دارند. اپلیکیشن “Move to iOS” اپل، به عنوان ابزاری برای کاربران اندرویدی ساخته شده که بدون حذف اطلاعات شخصی، قصد دارند از اکوسیستم گوگل به آیفون و iOS مهاجرت کنند. به عنوان […]

ادامه مطلب