مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S22 Ultra مشخص شد

اکنون مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S22 Ultra مشخص شده و یک گام به رونمایی آن نزدیک تر شده‌ایم. Galaxy S22 Ultra در اوایل ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد.

طبق شایعات اخیر، شاید سامسونگ سیستم دوربین گلکسی S22 اولترا را اندکی تغییر دهد و سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی را با یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به کار بگیرد. اما Ice Universe هنوز مصر است که ماجرا این طور نیست.

گلکسی اس ۲۱ اولترا یک دوربین عریض ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز پریسکوپ تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال ۱۰ برابری، یک لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم سه برابری و نهایتاً دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی داشت.

دوربین گلکسی S22 Ultra چه مشخصاتی دارد؟

ماه پیش، Ice Universe گفت که گلکسی S22 Ultra همان سیستم دوربین با وضوح نسل قبلی را داراست و امروز پیش بینی خود را تصریح کرده است. دوربین اصلی، نسخه بهبودیافته همان لنز ۱۰۸مگاپیکسلی خواهد بود.

وی پیش‌تر گفته بود که حسگر این دوربین جزئیات بیشتری را در اختیار کاربر می‌گذارد. همچنین لنز تله فوتو با زوم اپتیکال ۱۰ برابری این دستگاه قرار است از شرکت سونی گرفته شود. به نظر می‌رسد دوربین فوق عریض هیچ گونه تغییری نخواهد کرد و همانی خواهد بود که در گلکسی S21 Ultra بوده است.

Galaxy S22 Ultra concept 2 1 - مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S22 Ultra مشخص شد

در ادامه نگاهی به مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S22 Ultra خواهیم انداخت. ساختار دوربین‌های این دستگاه به ترتیب زیر است:

  • دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی: نسخه ارتقاء یافته HM3
  • لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی: حسگر سونی
  • پریسکوپ تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری
  • حسگر تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا هوشمند به احتمال زیاد طراحی شبیه به گلکسی نوت دارد و به همراه خود یک S Pen نیز خواهد داشت. ظاهرا صفحه نمایش این گوشی ۶٫۸ اینچی و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتزی است. انرژی مورد نیاز آن را نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌کند.

بسته به منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، نوع نسخه گوشی که به دست شما می‌رسد نیز متفاوت است. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، در برخی مناطق از نسخه اسنپدراگون ۸۹۸ و در دیگر مناطق اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده می‌شود.

عملکرد اجرایی Galaxy S22 Ultra با فناوری رم جدید تقویت خواهد شد. انتظار داریم که سری جدید گلکسی اس ۲۲ اولترا را در فوریه ۲۰۲۲ از نزدیک ببینیم. گر چه شایعات منتشر شده دید خوبی از این گوشی هوشمند به ما می‌دهند و این دستگاه را از بهترین نمونه‌های موجود تلقی می‌کنند

منبع : خرید‌ vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب