لزوم استفاده از VPN کریو برای اتصال کارمندان به دفاتر دور

در مطلب صد هزار دستگاه هواوی میت ۳۰ ۵G در یک دقیقه فروش رفت! اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

اهمیت خرید VPN برای شرکت ها

ایرانسیف : اگر کارکنان از راه دور شما قصد داشته باشند به حداکثر بهره وری دست یابند اتصال امن به دفاتر مرکزی شرکت ضروری است. سازمان هایی که به VPN تکیه دارند یا شبکه خصوصی مجازی یک اتصال امن را ارائه می دهد. در حالیکه، بسیاری از کلاینت های VPN کریو در بازار هستند، همه آنها سطح مشابهی از حفاظت و انعطاف پذیری را ارائه نمی دهند. شما نیاز به یک کلاینت VPN با ویژگی های غنی دارید که دو فاکتور احراز هویت، رومینگ یکپارچه و غیره را فراهم کنند. سایت parsvpn.online سرویس هایی با این ویژگی ها را به شما ارائه می دهند و می توانید خرید کریو و خرید وی پی ان را با اطمینان از قابلیت اعتماد آن انجام دهید.

یک کلاینت IPSec VPN، با Windows و Mac OS X سازگار است، اغلب دارای هزینه اشتراک است و به سازمان ها و کارکنان سطح سطح بالاتری از حفاظت و تجربه بهتری از استفاده VPN را می دهد.

ویژگی و مزایای نصب VPN کریو

رومینگ یکپارچه- کاربران می توانند از یک ارتباط اینترنت متوسط (LAN/WLAN/3G/4G) به دیگری تغییر کند بدون اینکه اتصال VPN از دست برود. برای مثال، اتصال به Wi-Fi در یک کافی شاپ، سپس تغییر به اتصال Ethernett محل کار و بعد از آن به Wi-Fi خانه تعویض شود. به این صورت اتصال VPN خرید شده افت نمی کند.

دو فاکتور احراز هویت– اضافه کردن یک لایه امنیتی دیگر بدون اینکه نیازی به سخت افزاری های تخصصی اضافی باشد.

همیشه روشن– کلاینت خرید vpn به صورت خودکار مجددا متصل خواهد شد. حتی زمانی که دستگاه در حال استراحت قرار داده شود، به صورت پشت سر هم مجددا به خرید vpn  متصل خواهد شد.

از پیش وارد شده به ویندوز– کاربران می توانند به دامنه Windows وارد شوند حتی اگر آنها در شبکه نباشند. برای دسترسی آسان، گواهی های ورود Windows و VPN می تواند به صورت مشابه پیکربندی شده باشند.

فایروال شخصی یکپارچه – ویژگی های Friendly Net Detection تشخیص می دهد که آید شبکه امن است یا نه و سپس تنظیمات فایروال مناسب اعمال می کند. این به خصوصی در کسب و کارها مفید است زیرا می خواهدد یک برنامه کاربردی خاص به مشتریان خودد ارائه دهند.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
فراهم سازی محیط آنلاین ایمن و سالم با استفاده از وی پی ان - امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف
امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe.net به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
vpn 768x767 - امنیت سایبری با خرید وی پی ان
امنیت سایبری با خرید وی پی ان

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
خرید وی پی انی آنلاین -
نکات طلایی جهت انتخاب فیلترشکن وی پی ان باکیفیت و امن

بیش از یک سال از مسدود شدن دسترسی به نزم‌افزار‌هایی نظیر اینستاگرام و واتساپ می‌گذرد. در این بین افراد حفظ آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی و سایر کسب و کار‌هایی که در این بستر رشد کرده‌اند برای افراد تبدیل به یک دغدغه شده است. به همین دلیل خرید وی پی ان برای افراد تبدیل به یک هدف […]

ادامه مطلب