قلم اس پن گلکسی S22 اولترا ، طرفداران سری نوت سامسونگ را راضی نگه می‌دارد

سامسونگ گلکسی S22 اولترا – Galaxy S22 Ultra کامل‌ترین نسخه از قلم اس پن – S-Pen تاکنون را ارائه می‌دهد. در ادامه جزئیات بیشتر را مشاهده کنید.

سامسونگ گلکسی S22 اولترا وظیفه بزرگی را بر دوش دارد؛ این گوشی نه‌تنها جدیدترین نسخه اصلی سری پرچمدار S به شمار می‌رود، بلکه قرار است جانشینی برای سری گلکسی نوت باشد. این غول فناوری کره‌ای با اس ۲۲ اولترا در تلاش است تا کیفیت تصویربرداری و فیلم‌برداری سری S را با تجربه قلم معروف S-Pen که پیش‌تر سری نوت ارائه می‌داد، ترکیب کند

Samsung Galaxy S22 Ultra 2 768x432 1 - قلم اس پن گلکسی S22 اولترا ، طرفداران سری نوت سامسونگ را راضی نگه می‌دارد

حداقل در ظاهر این‌طور به نظر می‌رسد که سامسونگ تمام توان خود را به کار گرفته است تا طرفداران سری نوت با خیال راحت به سراغ جدیدترین پرچمدار آن گلکسی اس ۲۲ بروند، از آنجا که بهترین تجربه ممکن از قلم S-Pen در انتظارشان است.

سامسونگ تنها به طراحی یک درگاه مخصوص برای قلم اس پن بسنده نکرده است. در واقع این شرکت روی ارتقای تمام جوانب حیاتی از سرعت گرفته تا پیش‌بینی هوش مصنوعی متمرکز بوده است. تشخیص دست‌خط نیز بهبود پیدا کرده و حالا زبان‌های بیشتری را شناسایی می‌کند. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به قلم اس پن گلکسی S22 اولترا خواهیم داشت.

بهبود چشمگیر قلم گلکسی S22 اولترا در مقایسه با گلکسی نوت ۲۰ اولترا

Galaxy S22 Ultra S Pen 1024x685 - قلم اس پن گلکسی S22 اولترا ، طرفداران سری نوت سامسونگ را راضی نگه می‌دارد

به حداقل رساندن تاخیر قلم S-Pen یکی از اولویت‌های سامسونگ بوده و تاخیر قلم سامسونگ گلکسی S22 اولترا از ۹ میلی‌ثانیه به ۲٫۸ میلی‌ثانیه کاهش پیدا کرده است.

این شرکت کره‌ای با بهبود پیش‌بینی هوش مصنوعی و ارتقای Wacom IC (مدار مجتمع)، به این دستاورد دست پیدا کرده است. هوش مصنوعی بهبودیافته، در پیش‌بینی جهت قلم دقیق‌تر شده و سامسونگ حتی یک الگوریتم چندنقطه‌ای را افزوده است که توانایی پیش‌بینی چند جهت به‌صورت همزمان را دارد.

Galaxy S22 Ultra S Pen 2 768x472 1 - قلم اس پن گلکسی S22 اولترا ، طرفداران سری نوت سامسونگ را راضی نگه می‌دارد

جدا از هوش مصنوعی بهبودیافته در گلکسی S22 اولترا، زمان پاسخگویی قلم اس پن حالا به لطف Wacom IC جدید بهتر از قبل شده است. سامسونگ ادعا می‌کند که این Wacom IC سرعت مختصاتی را از ۳۶۰ به ۴۸۰ دور بر ثانیه افزایش داده است. در این مورد، «دور» به معنای لوپ سیگنالی است که بین اس پن و دیجیتایزر حرکت می‌کند.

با این حال، این پایان کار نیست. علاوه بر کاهش تاخیر و پیشرفت پیش‌بینی متن، قابلیت تشخیص متن جهت تبدیل دست‌خط به متن بهبود پیدا کرده است. علاوه بر این، این قابلیت که یکی از اجزای اساسی گوشی‌های گلکسی نوت بود حالا از ۱۲ زبان جدید و مجموعاً از ۸۸ زبان پشتیبانی می‌کند.

Galaxy S22 Ultra S Pen 3 1024x930 - قلم اس پن گلکسی S22 اولترا ، طرفداران سری نوت سامسونگ را راضی نگه می‌دارد

به‌صورت کلی، این بهبودها بهترین تجربه ممکن از قلم S-Pen را در گلکسی S22 اولترا به ارمغان آورده‌اند، هرچند این گوشی نام نوت را یدک نمی‌کشد. جالب است که این گوشی پرچمدار جدید حتی شباهت‌هایی برجسته به گلکسی نوت ۱۰+ دارد. البته کاربران گلکسی نوت ۲۰ اولترا شاید احساس نیاز به تغییر گوشی خود به اس ۲۲ پیدا نکنند، اما احتمالاً سامسونگ نیز چنین هدفی در سر نداشته است.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب
galaxy s24 leak min - ظرفیت رم سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ چقدر است
ظرفیت رم سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ چقدر است

بر خلاف پیش‌بینی‌های قبلی به نظر می‌رسد خبری از رم ۱۶ گیگابایتی در نسخه‌های مختلف Galaxy S24 – گلکسی اس ۲۴ سامسونگ نیست و این پرچمداران با تنها ۱۲ گیگ رم روانه بازار خواهند شد. مطابق روال هر سال، انتظار می‌رود سامسونگ اوایل سال آینده میلادی در رویداد اختصاصی Galaxy Unpacked خود از سری گوشی‌های […]

ادامه مطلب