قابلیت حذف خودکار پیام‌ها پس از ۹۰ روز، به واتساپ اضافه می‌شود

قابلیت حذف خودکار پیام‌ها پس از ۹۰ روز، به‌زودی به اپلیکیشن واتساپ اضافه خواهد شد و می‌توانید آن را از بخش تنظیمات، فعال کنید.

قابلیت حذف خودکار پیام‌ها پس از ۹۰ روز، از ویژگی‌های تازه واتساپ به حساب می‌آید که در حال حاضر، در نسخه‌ی آزمایشی این اپلیکیشن در دسترس قرار گرفته است.

ماه نوامبر سال گذشته، واتساپ قابلیت حذف خودکار پیام‌ها پس از ۷ روز را معرفی کرد که مورد توجه قرار گرفت. آن‌ها چند ماه قبل، ویژگی «یک بار مشاهده» (View once) را نیز رونمایی کردند که همان طور که از نام‌اش مشخص است، اجازه می‌دهد تا پیام‌ها را تنها یک بار مشاهده کنید و پس از آن به صورت اتوماتیک حذف می‌شوند.

حالا واتساپ قصد دارد تا یک گزینه‌ی دیگر را هم در این زمینه، در اختیار کاربران قرار دهد و آن حذف پیام‌ها پس از ۹۰ روز است. این قابلیت، در نسخه‌ی آزمایشی اپلیکیشن (ورژن ۲.۲۱.۹.۶ / تنها برای اندروید) قرار گرفته و در صورتی که به نسخه‌ی اصلی راه پیدا کند، در بخش تنظیمات با تصویر زیر رو به رو می‌شوید:

whatsapp002 1024x745 - قابلیت حذف خودکار پیام‌ها پس از ۹۰ روز، به واتساپ اضافه می‌شود

شما می‌توانید انتخاب کنید که پیام‌ها هرگز حذف نشوند و یا پس از ۲۴ ساعت، ۷ روز یا ۹۰ روز به صورت خودکار ناپدید شوند. این گزینه‌ها می‌توانند برای سلیقه‌های مختلف کارآمد باشند.

واتساپ بعضی از قابلیت‌های تازه‌ای که معرفی می‌کند را برای هفته‌ها یا حتی ماه‌ها به نسخه‌ی اصلی نمی‌آورد، بنابر این نمی‌دانیم که ویژگی حذف خودکار پیام‌ها پس از ۹۰ روز را چه زمانی می‌توانید در نسخه‌ی اصلی پیدا کنید اما حداقل می‌دانیم که دیر یا زود، از راه می‌رسد.

اپلیکیش واتساپ در سال‌های اخیر با انتقادات فراوانی رو به رو شده اما همچنان یکی از محبوب‌ترین‌های جهان است و بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر دنیا دارد. خوشبختانه، سازندگان با انتشار آپدیت‌های متنوع، در تلاش هستند تا آن بهبود ببخشند و تا اینجا می‌توان گفت که تا حد زیادی هم موفق بوده‌اند.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
7 1 - قابلیت مخفی کردن شماره، بالاخره به واتساپ اضافه می‌شود
قابلیت مخفی کردن شماره، بالاخره به واتساپ اضافه می‌شود

به‌تازگی، اطلاعاتی در مورد امکان جدید کاربران پیام‌رسان واتساپ برای مخفی کردن شماره تلفن خود از مخاطبین، در برنامه اندروید منتشر شده است. امروزه در دنیای مجازی، پیام‌رسان واتساپ یکی از پر کاربردترین و محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در سطح جهان شناخته شده است. این برنامه نقص‌ها و مشکلاتی داشته و گاهی در رقابت با سایر همتایان […]

ادامه مطلب
whatsapp - به زودی واتساپ به شما اجازه می‌دهد وضعیت آنلاین بودن خود را پنهان کنید
به زودی واتساپ به شما اجازه می‌دهد وضعیت آنلاین بودن خود را پنهان کنید

بر اساس گزارش تازه منتشر شده، واتساپ به زودی به کاربرانش اجازه می‌دهد وضعیت آنلاین بودن خود را از دید مخاطبین خود پنهان کنند. کمپانی واتساپ برای بهبود تجربه کاربری پیام‌رسان خودش مشغول توسعه امکانات و ویژگی‌های جدیدی است که هر از گاهی به صورت آزمایشی در اختیار برخی کاربران قرار می‌گیرد. اما یکی از […]

ادامه مطلب
snip 14010324191145 - مهاجرت کاربران اندروید به iOS در واتساپ آسان‌تر از همیشه خواهد شد
مهاجرت کاربران اندروید به iOS در واتساپ آسان‌تر از همیشه خواهد شد

اپلیکیشن Move to iOS، ابزار جدید اپل برای انتقال کامل اطلاعات واتساپ کاربرانی است که قصد مهاجرت از اندروید به پلتفرم iOS را دارند. اپلیکیشن “Move to iOS” اپل، به عنوان ابزاری برای کاربران اندرویدی ساخته شده که بدون حذف اطلاعات شخصی، قصد دارند از اکوسیستم گوگل به آیفون و iOS مهاجرت کنند. به عنوان […]

ادامه مطلب