عملکرد بی‌نظیر دوربین سامسونگ گلکسی S22 در هماهنگی با اسنپ چت و اینستاگرام

جدیدترین بررسی‌ها روی دوربین گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ نشان می‌دهد سازگاری و هماهنگی دوربین گوشی با برنامه‌هایی مانند اینستاگرام و اسنپ چت بسیار بالا است.

سری گوشی‌های گلکسی S22 سامسونگ در زمینه دوربین پیشرفت قابل قبولی داشتند و می‌توانند به راحتی از پس نیازهای کاربران سخت‌پسند هم بر بیایند. تنها پیشرفت دوربین گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ در زمینه سخت‌افزاری نبوده و سامسونگ توانسته در سازگاری و هماهنگی دوربین با نرم‌افزارهای شخص ثالث مانند اینستاگرام و اسنپ چت نیز عملکرد قابل تحسینی داشته باشد.

بیشتر شدن هماهنگی دوربین با برنامه‌های دیگر در سری گلکسی S22 سامسونگ

در گوشی‌های پرچمدار جدید شرکت سامسونگ، سرانجام هماهنگی بیشتری بین دوربین و برنامه‌های شخص ثالث به وجود آمده است. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که نتیجه این هماهنگی و سازگاری بالا چه خواهد بود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت این هماهنگی بیشتر باعث می‌شود کیفیت تصاویر و ویدئوهای ثبت و ضبط شده در این برنامه‌ها بسیار بالاتر برود و به کیفیت تصاویر در برنامه دوربین گوشی نزدیک‌تر شود.

Samsung Galaxy S22 Ultra catches the eye in real photos 1024x597 1 - عملکرد بی‌نظیر دوربین سامسونگ گلکسی S22 در هماهنگی با اسنپ چت و اینستاگرام

اگر شما هم جزو کاربران گوشی‌های اندرویدی باشید، ممکن است در زمان ثبت تصاویر در برنامه‌هایی مانند واتساپ یا تلگرام با کیفیت پایین تصاویر در مقایسه با تصاویر ثبت شده در برنامه دوربین گوشی رو به رو شده باشید. این مشکل در گوشی‌های آیفون اپل کمتر وجود دارد و عملکرد دوربین در برنامه‌های شخص ثالث نیز کاملا قابل قبول است. خوشبختانه حالا گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ سامسونگ نیز می‌توانند حداقل در این زمینه با آیفون‌های اپل رقابت کنند.

مشخصات دوربین‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

گوشی های گلکسی S22 و گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. اندازه حسگر اصلی دوربین این دو گوشی پرچمدار سامسونگ ۱/۱٫۵۷ اینچ است. در کنار حسگر دوربین اصلی، یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی ۷۰ میلی متری با توان زوم اپتیکال ۳ برابری وجود دارد. دوربین سوم گلکسی اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ معمولی نیز یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید است.

گوشی گلکسی S22 اولترا سامسونگ از دوربین‌هایی مشابه با نسل قبل استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی است و دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی، وظیفه زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابری را بر عهده دارند. یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی نیز جزو دوربین‌های اصلی گلکسی S22 اولترا است.

همان طور که می‌بینید مشخصات دوربین این سری بسیار خوب به نظر می‌رسد. حالا با بیشتر شدن هماهنگی و سازگاری دوربین سری گلکسی S22 سامسونگ با نرم‌افزارهای شخص ثالث مانند اینستاگرام، تیک تاک و اسنپ چت، کاربران می‌توانند در این نرم‌افزارها نیز تصاویر و ویدئوهایی باکیفیت‌تر ثبت و ضبط کنند.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب