صفحه نمایش گلکسی S23 اولترا، آیفون ۱۴ پرو را به زیر می‌کشد

بر اساس یک شایعه جدید، صفحه‌ نمایش گلکسی S23 اولترا سامسونگ می‌تواند در حداکثر سطح روشنایی، آیفون ۱۴ پرو را پشت سر بگذارد.

علی‌رغم گزارش‌ها مبنی بر عدم تغییرات عمده در سری گلکسی S23 اولترا نسبت به نسل پیشین، اما هم‌چنان به نظر می‌رسد که پرچم‌دار آینده سامسونگ با سورپرایزهای جالبی همراه خواهد بود. طبق اطلاعات لو رفته اخیر، این گوشی به نسخه اختصاصی و اورکلاک تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد شد. اکنون حساب توییتری RGcloudS نیز به افشای جزئیات جدیدی در مورد صفحه نمایش گلکسی S23 اولترا پرداخته است.

بر اساس توییت این افشاگر، حداکثر روشنایی صفحه نمایش AMOLED گلکسی اس ۲۳ اولترا احتمالا به محدوده ۲۱۰۰ تا ۲۲۰۰ نیت می‌رسد و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن نیز ممکن است ۹۶۰ هرتز باشد. این اعتقاد وجود دارد که فرکانس PWM (مدولاسیون عرض پالس) این نمایشگر در حدود ۲۰۰۰ هرتز خواهد بود. هم‌چنین مصرف نمایشگر گلکسی اس ۲۳ اولترا در مقایسه با نسل قبل، ۴۵ درصد کاهش یافته است.

galaxys 23 ultra display - صفحه نمایش گلکسی S23 اولترا، آیفون 14 پرو را به زیر می‌کشد

با توجه به این اطلاعات، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد با عرضه گلکسی S23 اولترا، از نرخ روشنایی صفحه نمایش پرچم‌داران سری آیفون ۱۴ پرو اپل که حداکثر ۲۰۰۰ نیت اعلام شده، پیشی بگیرد. البته به گفته دیلان راگا، متخصص نمایشگر XDA Developers، ممکن است گلکسی اس ۲۳ اولترا نتواند در این زمینه رتبه اول را تصاحب کند.

طبق ادعای دیلن، هر دو نمایشگر در سطح یکسانی قرار دارند و تست‌های سامسونگ و اپل در زمینه اوج روشنایی با یکدیگر متفاوت هستند. در حالی‌که صفحه‌نمایش‌های سامسونگ بر روی APL حدود ۲۵ درصد تنظیم شده‌اند، نمایشگرهای شرکت اپل با APL یک‌ درصد کار می‌کنند. آزمایش‌ها حاکی از آن هستند که حداکثر روشنایی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو به ۲۳۰۰ نیت می‌رسد که رقم فوق‌العاده‌ای است.

در همین راستا، گزارش‌های اخیر جزئیات جدیدی را در مورد سیستم دوربین‌ پرچم‌دار رده‌بالای سامسونگ فاش کرده‌اند. بر این اساس، گلکسی S23 اولترا دارای سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، سنسور پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری و لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. هم‌چنین ناگفته نماند که این دستگاه نیز احتمالا مانند سری آیفون ۱۴ به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای برای تماس اضطراری مجهز خواهد شد.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
iPhone fall from airplane 01 - حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس
حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس

یک گوشی آیفون که از هواپیما در حال پرواز به بیرون سقوط کرده بود، صحیح و سالم روی زمین پیدا شد؛ در حال کار و با بیش از ۴۰ درصد شارژ! چند روز قبل در پرواز ASA1282 خطوط هوایی آلاسکا، یکی از درهای هواپیمای Boeing 737 Max 9 اندکی پس از برخاستن از فرودگاه پورتلند، […]

ادامه مطلب