سامسونگ می‌خواهد یکی از دوربین‌های پشتی گوشی های سری گلکسی A را حذف کند!

ظاهراً سامسونگ می‌خواهد یکی از دوربین‌های چهارگانه پشتی را از روی گوشی های سری گلکسی A خود حذف کند. اما هدف غول کره‌ای از این کار چیست؟

سامسونگ مدت‌هاست در گوشی های سری گلکسی A خودش دوربین چهارگانه را ارائه می‌کند که چینش آن‌ها معمولاً به صورت یک دوربین اصلی، دوربین اولترا واید، ماکرو  و تشخیص عمق است. اکنون یک رسانه کره‌ای خبر داده که سامسونگ احتمالاً قصد دارد یکی از دوربین‌های پشتی این گوشی‌ها را حذف کند.

The Elec گزارش می‌دهد که سامسونگ به دنبال حذف دوربین تشخیص عمق از روی گوشی‌های گلکسی A24، گلکسی A34 و گلکسی A54 است. بنابراین این سه گوشی با دوربین‌های اصلی، اولترا واید و ماکرو ارائه خواهند شد.

چینش جدید دوربین‌های گوشی های سری گلکسی A

در ادامه این گزارش آمده است که گلکسی ای ۲۴ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو مجهز خواهد بود. گلکسی ای ۳۴ هم سه دوربین ۴۸+۸+۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. و در نهایت گوشی گلکسی ای ۵۴ با سه دوربین ۵۰+۵+۵ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. اگرچه به نظر می‌رسد در آخرین مورد، وضوح دوربین اولترا واید به اشتباه نوشته شده باشد و حداقل ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

رسانه کره‌ای The Elec معتقد است سامسونگ سنسور تشخیص عمق را بری کاهش هزینه‌ها و تمرکز روی دوربین‌های اصلی از روی گوشی های سری گلکسی A حذف می‌کند. سامسونگ اکنون از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) روی دوربین اصلی اکثر گوشی‌هایش استفاده می‌کند. این نشان می‌دهد غول کره‌ای توجه ویژه‌ای به سیستم دوربین محصولاتش دارد.

با این حال، اطلاعات عمق میدان برای قابلیت‌هایی مثل حالت پرتره، فوکوس مجدد و برخی دیگر از امکانات مربوط به بخش تصویر (مثل حذف اشیاء) حیاتی است. اما اکنون می‌بینیم که بسیاری از برندها با کمک گرفتن از نرم افزار اطلاعات مربوط به عمق میدان را ایجاد می‌کنند؛ بنابراین سامسونگ هم ظاهراً می‌خواهد از این روش به جای یک سنسور فیزیکی استفاده کند.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب