سامسونگ تامین کننده نمایشگرهای OLED آیفون ۱۴ پرو اپل خواهد بود

طبق آخرین شایعات، تامین نمایشگرهای OLED برای آیفون ۱۴ پرو اپل مانند نسل گذشته، برعهده رقیب دیرینه این شرکت، یعنی سامسونگ خواهد بود.

با نزدیک‌تر شدن به موعد رونمایی محصولات جدید اپل در ماه سپتامبر، این شرکت سخت در حال تدارک و آماده‌سازی این رویداد برای عرضه سری آیفون ۱۴ است. در این سری شاهد تغییرات قابل توجهی در طراحی خواهیم بود و برای اولین بار، مدل‌های مختلف از نسل ۱۴ آیفون، با سخت‌افزارهای متفاوتی عرضه خواهند شد. اکنون، شایعاتی پیرامون نمایشگرهای OLED آیفون ۱۴ پرو شکل گرفته که به‌نقل از راس یانگ، مدیرعامل DSCC از تامین آن توسط رقیب دیرینه، یعنی سامسونگ خبر می‌دهد.

سامسونگ و اپل، با وجود رقابت شانه‌ به شانه، از نقطه‌نظر تجاری، چند سالی است که با یکدیگر شراکت دارند. سامسونگ در طول این مدت، به‌عنوان تامین‌کننده‌ای کلیدی برای اپل، به‌خصوص در زمینه فناوری‌های نمایشگر مطرح بوده است. ظاهرا این غول کره‌ای مجددا، تامین‌کننده انحصاری نمایشگرهای OLED برای آیفون ۱۴ پرو خواهد بود.

snip 14010130182113 - سامسونگ تامین کننده نمایشگرهای OLED آیفون 14 پرو اپل خواهد بود

جمعه گذشته، راس یانگ یک نظرسنجی در اکانت توییتر خود منتشر شد و از کاربران پرسید که کدام‌یک از مدل‌های iPhone 14 به نمایشگرهای اولد سامسونگ مجهز خواهند شد. در پاسخ، اکثریت قریب به اتفاق گزینه آیفون ۱۴ پرو مکس را انتخاب کردند. پس از آن، یانگ اظهار داشت که پیش‌بینی شرکت‌کنندگان اشتباه بوده، زیرا این آیفون ۱۴ پرو است که به‌طور انحصاری از صفحه‌نمایش OLED ساخت سامسونگ استفاده خواهد کرد. گفتتی است که دیگر مدل‌های نسل ۱۴ آیفون، به نمایشگرهای ساخت ال‌جی و BOE مجهز خواهند شد.

اپل قرار است در نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دار خود، یک مدل آیفون ۱۴ وانیلی به همراه نسخه جدید آیفون ۱۴ مکس را معرفی کند که احتمالا با هدف جایگزینی با سری مینی و نمایشگری با ابعاد نسخه پرو عرضه خواهد شد.

طبق گزارش ITHome، بین ۲۰ تا ۲۵ درصد از سفارشات نمایشگرهای آیفون ۱۴ از سوی BOE تامین خواهد شد. صفحه‌نمایش آیفون ۱۴ مکس نیز به‌طور مشترک از ال‌جی و سامسونگ دریافت خواهند شد. ال‌جی احتمالا وظیفه تامین تنها یک سری از نمایشگرهای LTPO آیفون ۱۴ را برعهده خواهد داشت. در سال گذشته نیز، سامسونگ تامین‌کننده پنل‌های LTPO در آیفون ۱۳ و ۱۳ پرومکس به‌شمار می‌رفت.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
iPhone fall from airplane 01 - حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس
حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس

یک گوشی آیفون که از هواپیما در حال پرواز به بیرون سقوط کرده بود، صحیح و سالم روی زمین پیدا شد؛ در حال کار و با بیش از ۴۰ درصد شارژ! چند روز قبل در پرواز ASA1282 خطوط هوایی آلاسکا، یکی از درهای هواپیمای Boeing 737 Max 9 اندکی پس از برخاستن از فرودگاه پورتلند، […]

ادامه مطلب