رنگ مشکی آیفون ۱۳ پرو با رنگ تیره سایر محصولات اپل متفاوت خواهد بود

آیفون ۱۳ – iPhone 13 همانند نسل‌های قبل در رنگ تیره عرضه خواهد شد، اما رنگ مشکی آیفون ۱۳ پرو با رنگ تیره مورد استفاده در گجت‌های اپل تفاوت خواهد داشت.

پیش از این نیز گزارش شده بود که آیفون ۱۳ پرو در رنگ مشکی مات عرضه خواهد شد و حالا اطلاعات بیشتری از این نسخه منتشر شده است. فردی به نام مکس وینباخ ادعا کرده است که رنگ مشکی آیفون

۱۳ بسیار تیره‌تر از رنگ گرافیتی آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس خواهد بود.

برای اینکه دید بهتری داشته باشید، باید گفت که این رنگ به کد رنگ Hex color code 121212 نزدیک خواهد بود. در حال حاضر رنگ خاکستری فضایی آیپد ها و مک بوک های اپل، تیره‌ترین رنگ استفاده شده در محصولات این شرکت به حساب می‌آید و گویا رنگ مشکی iPhone 13 Pro می‌خواهد این عنوان را از آن خود کند.

در گزارش‌های منتشر شده قبلی نیز به رنگ مشکی مات سری جدید آیفون‌های اپل اشاره شده بود. همچنین؛ گفته می‌شود که مدل‌های پرو آیفون ۱۳ از نوعی پوشش ضد زنگ جدید بهره خواهند برد تا لکه و اثر انگشت کمتری را به خود جذب کند. اپل همیشه آیفون‌های خود را در رنگ‌های نزدیک به مشکی عرضه می‌کند، اما این شرکت تا به حال هیچ مدلی را به رنگ مشکی مات معرفی نکرده است.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
Apple Copy - آیفون ۱۳ اپل با قابلیت نمایشگر همیشه روشن عرضه خواهد شد
آیفون ۱۳ اپل با قابلیت نمایشگر همیشه روشن عرضه خواهد شد

آیفون ۱۳ اپل – Apple iPhone 13 قرار است به قابلیت نمایشگر همیشه روشن مجهز شود. این ویژگی در گوشی‌های اندرویدی حضور دارد؛ اما کاربران اپل سال‌ها منتظر اضافه شدن آن بودند. حدود یک دهه از عمر فناوری نمایشگر همیشه روشن می‌گذرد؛ اما اپل در طول این سال‌ها تمایلی به اضافه کردن این قابلیت کاربردی […]

ادامه مطلب