ایرانسیف : رندر جدیدی از گوشی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس پلاس اپل (Apple iPhone XS & iPhone XS Plus) به همراه برخی دیگر از مشخصات آن‌ها منتشر شد. گوشی های جدید اپل ۲۱ شهریور ماه معرفی می‌شوند.

دو هفته پیش از آنکه اپل بخواهد در رویداد ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ماه) خود از نسل جدید گوشی های پریمیوم خود به نام‌های آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس پلاس پرده برداری کند، برخی از اطلاعات فنی آن به همراه یک تصویر توسط سایت ۹To5Mac به انتشار رسیده است که مشاهده آن خالی است لطف نیست.

عرضه آیفون ایکس اس با رنگ طلایی

با عکس منتشر شده آغاز کنیم، رندر به انتشار رسیده به نظر می‌رسد یکی از رندرهای رسمی گوشی آیفون XS خواهد بود که یا در وب سایت یا در مراسم رونمایی به نمایش درخواهد آمد. با این حال این رندرها به وضوح نمی‌توانند طراحی نهایی گوشی جدید اپل را به نمایش بگذارند. جدا از این، نشان می‌دهد اپل همچنان قصد دارد از طراحی بدون حاشیه استفاده کند که سال گذشته با آیفون ایکس راه آن را در پیش گرفت. علاوه بر این، ما می‌توانیم شاهد یک فریم فلزی در اطراف قاب آیفون ایکس اس اپل باشیم. همچنین اپل قصد دارد یک مدل طلایی رنگ را نیز به گوشی های خود اضافه کند که به لطف تاییدیه FCC چندی پیش این شایعه برای نخستین بار به گوش رسید.

ادعاهای دیگری نیز در اینجا مطرح شده است که به واقعیت نزدیک هستند. با این وجود می‌توان با اطمینان گفت که اپل در حال کار بر روی دو مدل گوشی پریمیوم است که نام یکی از آن‌ها آیفون ایکس اس بوده و مدل بزرگ‌تر آیفون XS پلاس نام دارد. این دو مدل به ترتیب از نمایشگرهای ۵٫۸ اینچی و ۶٫۵ اینچی برخوردارند.

در کنار آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس پلاس، انتظار می‌رود اپل از یک مدل ارزان قیمت‌تر نیز پرده برداری کند که به جای یک پنل اولد از یک پنل LCD بهره می‌برد، اما همچنان از طراحی مشابه با دو مدل دیگر برخوردار خواهد بود. اپل همچنین از سری ۴ اپل واچ و نسخه‌های جدید تبلت آیپد پرو خود نیز در این رویداد پرده برداری خواهد کرد.

 

خرید vpn در iransafe.net

 

برچسب ها: | |