دکمه‌های فیزیکی در گلکسی نوت ۱۰ حذف می‌شوند

در مطلب تصاویر جدیدی از تاکسی پرنده ایرباس به نام آلفا دو منتشر شد اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

ایرانسیف : شایعه‌ی جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد دکمه‌های فیزیکی و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون از گوشی گلکسی نوت ۱۰ (Samsung Galaxy Note 10) حذف خواهند شد. بنابراین باید منتظر یک گوشی بدون دکمه نظیر اچ تی سی یو ۱۲ پلاس باشیم.

گوشی بدون دکمه‌ی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس را به خاطر میاورید؟ به نظر می‌رسد سامسونگ علاقمند این طرح شده و سخت مشغول کار روی این طرح مفهومی است. امروز شایعه‌ای منتشر شده که خیلی جدی ادعا می‌کند گوشی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ فاقد هرگونه دکمه‌ی فیزیکی خواهد بود.

گلکسی نوت ۱۰ شبیه به اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

این دکمه‌های فیزیکی جای خودشان را به نقاط خازنی یا حساس به فشار خواهند داد که با برآمدگی یا بافتی ویژه در لبه‌ها مشخص خواهد شد. بیایید امیدوار باشیم که سامسونگ از نظر قابلیت استفاده و بازخورد لمسی٬ در این زمینه بهتر از کمپانی اچ تی سی عمل کند. این گزارش می‌گوید هر دو نسخه‌ی مختلف گلکسی نوت ۱۰ از چنین طراحی برخوردار خواهند بود؛ بنابراین٬ همین گزارش نیز به عرضه‌ی گلکسی نوت جدید در دو نسخه‌ی مختلف را تایید می‌کند. اینطور به نظر می‌رسد که باید کم کم خودمان را برای در دست گرفتن گلکسی نوت ۱۰ بدون دکمه از جنس آینده آماده کنیم.

صحبت از حذف دکمه‌ها شد٬‌ خبر دیگر اینکه جک هدفون نیز از این گوشی حذف خواهد شد. بنا به دلایلی٬ نوت ۱۰ نخستین گوشی پرچمدار سامسونگ خواهد بود که دیگر این درگاه ۳٫۵ میلی‌متری را ارائه نخواهد کرد. هرچند در عوض حذف این جک٬ یک باتری بزرگ‌تر زیر قاب گوشی جای خواهد گرفت. میل بازار نشان می‌دهد٬ در آینده‌ای نزدیک جک هدفون از تمام گوشی‌ها حذف خواهد شد.

البته فقدان دکمه‌های فیزیکی نقاط مثبت دیگری را نیز به همراه دارد. نبود کلید٬ به معنای نبود بریدگی روی فریم آلومینیومی گوشی است و این بریدگی‌ها باعث ضعف در شاسی گوشی‌های مدرن می‌شود. بنابراین بدون آن‌ها ممکن است طراحی فریم باریک‌تری بدون فدا کردن انسجام ساختاری امکان پذیر باشد.

اگر زمانبندی‌های سال‌های گذشته‌ی سامسونگ ادامه یابد٬ انتظار می‌رود گوشی گلکسی نوت ۱۰ در ماه آگوست معرفی شود. این گوشی از پیکربندی متفاوت دوربین‌های پشتی و نمایشگری با حفره روی آن برای میزبانی از یک دوربین سلفی در وسط آن بهره می‌برد. فناوری شارژ بسیار سریعی می‌تواند باتری این گوشی را شارژ کند٬ یک نمایشگر با نسبت ۱۹٫۹ و شاید یک نمایشگر ۶٫۶۶ اینچی در مدل بزرگ‌تر آن حضور داشته باشد. ضمن آن که باتری مدل کوچک‌تر ۳,۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت و مدل بزرگ‌تر نیز ۴,۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

 

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
فراهم سازی محیط آنلاین ایمن و سالم با استفاده از وی پی ان - امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف
امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe.net به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
vpn 768x767 - امنیت سایبری با خرید وی پی ان
امنیت سایبری با خرید وی پی ان

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
خرید وی پی انی آنلاین -
نکات طلایی جهت انتخاب فیلترشکن وی پی ان باکیفیت و امن

بیش از یک سال از مسدود شدن دسترسی به نزم‌افزار‌هایی نظیر اینستاگرام و واتساپ می‌گذرد. در این بین افراد حفظ آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی و سایر کسب و کار‌هایی که در این بستر رشد کرده‌اند برای افراد تبدیل به یک دغدغه شده است. به همین دلیل خرید وی پی ان برای افراد تبدیل به یک هدف […]

ادامه مطلب