دوربین گلکسی S23 اولترا ، آیفون ۱۴ را به گوشه رینگ پرتاب می‌کند

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا سامسونگ روی کاغذ بسیار جذاب است. اما آیا در عمل هم می‌تواند دوربین آیفون ۱۴ اپل را شکست دهد؟

سامسونگ سرانجام حضور دوربین‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی در گوشی‌های هوشمند را به واقعیت تبدیل می‌کند. اخیراً موتورولا X30 Pro با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 سامسونگ معرفی شد که در واقع اولین گوشی جهان با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی نیز محسوب می‌شود. پس از آن، شیائومی ۱۲ تی پرو دومین گوشی با این سنسور سامسونگ خواهد بود. از این‌ها که بگذریم، با توجه به گزارش‌ها سامسونگ در آینده پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی S23 اولترا را هم با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روانه بازار خواهد کرد.

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا عکس‌برداری را یک قدم جلوتر می‌برد

Galaxy S23 Ultra Render - دوربین گلکسی S23 اولترا ، آیفون 14 را به گوشه رینگ پرتاب می‌کند

البته عرضه سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا با سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خبر تازه‌ای نیست. با این حال، گزارش جدیدی باری دیگر این خبر را تایید می‌کند هرچند بی‌شک هنوز نمی‌توان نسبت به این موضوع کاملاً مطمئن بود. در هر صورت گوشی پرچمدار جدید این غول فناوری کره‌ای هنوز چندین ماه تا ورود به بازار فاصله دارد.

به گفته منابع کره جنوبی، سامسونگ به شرکای اصلی خود در زمینه دوربین اطلاع می‌دهد که یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در نسل جدید گوشی پرچمدار خود به کار خواهد گرفت. از این رو، بالاخره دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی موجود در S20 اولترا، S21 اولترا و S22 اولترا را کنار می‌گذارد تا سنسور قدرتمندتری را جایگزین آن کند. هرچند شرکت‌هایی مثل گوگل و اپل روی این موضوع تمرکز دارند که ارقام مربوط به سخت‌افزار لزوماً کیفیت را تعیین نمی‌کنند اما سامسونگ رویکردی کاملاً برعکس را در پیش گرفته است.

Galaxy S23 Ultra Render 2 - دوربین گلکسی S23 اولترا ، آیفون 14 را به گوشه رینگ پرتاب می‌کند

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند زیادی در سال آینده مجهز به این سنسور جدید شوند. حتی شاید برخی از شرکت‌های معروف با ترفندهایی آن را به گوشی‌های میان‌رده خود بیاورند. در عین حال، ممکن است سامسونگ راهی را برای متمایز ساختن دوربین گلکسی S23 اولترا از دوربین‌های موتورولا ایکس ۳۰ پرو و شیائومی ۱۲ تی پرو پیدا کند.

این شرکت کره‌ای احتمالاً گوشی پرچمدار جدید خود را با یک سنسور کاملاً جدید یا حداقل یک سنسور اصلاح‌شده ارائه بدهد. در نتیجه، سامسونگ به جز اصلاحات نرم‌افزاری، محصول متفاوتی را در مقایسه با رقیب‌ها به بازار معرفی خواهد کرد. حتی احتمال دارد از سنسور ISOCELL HP2 یا HP3 بهره بگیرد که همین رزولوشن را دارد ولی جدیدتر است.

Samsung Galaxy S22 Ultra Vs iPhone 13 Pro Max - دوربین گلکسی S23 اولترا ، آیفون 14 را به گوشه رینگ پرتاب می‌کند

در این وضعیت رقابت بین سامسونگ و اپل در بازار گوشی‌های هوشمند وارد مرحله هیجان‌انگیز دیگری می‌شود. آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود که یک چهارم رزولوشن دوربین گلکسی S23 اولترا محسوب می‌شود. البته اپل همیشه با ترفندهای خود در زمینه نرم‌افزار و الگوریتم خروجی چشمگیری را به کاربران خود تحویل می‌دهد. باید منتظر ماند و دید که بین این دو غول فناوری کدام برنده رقابت خواهد شد.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
iPhone fall from airplane 01 - حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس
حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس

یک گوشی آیفون که از هواپیما در حال پرواز به بیرون سقوط کرده بود، صحیح و سالم روی زمین پیدا شد؛ در حال کار و با بیش از ۴۰ درصد شارژ! چند روز قبل در پرواز ASA1282 خطوط هوایی آلاسکا، یکی از درهای هواپیمای Boeing 737 Max 9 اندکی پس از برخاستن از فرودگاه پورتلند، […]

ادامه مطلب