برای همه کاربران پیش آمده است، که بخواهند از یک نرم افزار و یا وب سایتی استفاده کنند، و آن وب سایت و یا نرم افزار خدمات خود را برای کاربران ایرانی محدود کرده باشد. این موضوع باعث شده است تا بسیاری از کاربران دچار مشکلات بسیاری شوند. حتی برخی از آن ها منبع در آمدشان دچار مشکل شده است. اما این مشکل هم مانند تمام مشکل های موجود، راه حل خاص خود را دارد. راه حل آن استفاده از سرور ها و وی پی ان های موجود است. از جمله سرور های آسیایی موجود، خرید فیلتر شکن هنگ کنگ است. کاربران با استفاده از این سرور می توانند به راحتی از تمام امکانات موجود در اینترنت استفاده کنند.

برای آشنایی با وی پی ان هنگ کنگ تا انتها با وی پی ان رسلرز همراه باشید.

محدود شدن دسترسی سایت ها

همان طور که گفته شد با توجه به محدودیت هایی که علیه کاربران ایرانی اعمال شده است. بسیاری از آن ها دچار مشکلات زیادی شده اند. وب سایت هایی مانند بایننس و کوینکس و Freelancer.com از جمله وب سایت هایی بوده اند که از دسترس کاربران ایرانی خارج شده اند.

استفاده از وی پی ان های رایگان

همیشه برای کاربران اولین راه حل موجود، استفاده از وی پی ان های رایگان است. این دسته از وی پی ان ها با توجه به در دسترس بودن و مهم تر از همه رایگان بودن، در بین کاربران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. اما مسئله ای که وجود دارد این است که آیا می توان از وی پی ان های رایگان برای امور ترید و امور بانکی استفاده نمود؟

قبل از پاسخ به این سؤال باید بگوییم که وی پی ان های رایگان دارای معایب بسیار زیادی است که می تواند برای کاربران بسیار خطرساز و خطرناک باشد و خسارت های سنگینی را برای کاربران به همراه داشته باشد.

معایب استفاده از وی پی ان های رایگان

از جمله معایب این وی پی ان ها می توان به امنیت پایین این سرور ها اشاره نمود. هنگامی که از سرور های رایگان موجود استفاده می کنید. تمام اطلاعات موجود در مرورگر شما و اطلاعات کاربری شما و دیتا های جابه‌جا شده توسط شما و به صورت کلی تمام اطلاعات شما در دسترس خواهد بود، و افراد سود جو می توانند از آن ها سو استفاده کنند.

از طرفی هم با توجه به اشتراکی بودن آی پی وی پی ان های رایگان موجود، اگر در استفاده از آن ها وارد وب سایت هایی مانند بایننس و یا کوینکس و کوکوین شوید. آی پی تکراری شما شناسایی و به صورت حساب کاربری شما محدود خواهد شد.

برخی دیگر از معایب وی پی ان رایگان

از معایب دیگر این سرور می توان به افت سرعت و کیفیت وی پی ان های رایگان اشاره نمود. وقتی که یک آی پی در اختیار تعداد بسیار بالایی از کاربران قرار می گیرد طبیعی است که سرعت و کیفیت آن به طور جدی افت کند.

با توجه به توضیحات بالا باید بگوییم که از وی پی ان های رایگان برای انجام امور حساسی چون ترید و امور بانکی و … نمی توان استفاده نمود و استفاده از آن می تواند خطرات و خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

استفاده از وی پی ان رسلرز

راه حل امن موجود برای دور زدن تحریم ها و محدودیت های موجود استفاده از وی پی اس ها و سرور های موجود در وی پی ان رسلرز است.  کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند. سرور هنگ کنگ ازجمله سرور های آسیایی است، که دارای کیفیت و سرعت خوب و مناسبی است، که کاربران می توانند برای امور مختلف از آن استفاده کنند.

و اما بریم سراغ مزیت های خرید فیلتر شکن هنگ کنگ و خصوصیت های این کشور خاص آسیایی !

مزیت های خرید فیلتر شکن هنگ کنگ

همان طور که می دانید سرور های موجود در وی پی ان رسلرز از با کیفیت ترین و بهترین دیتا سنتر های موجود در سراسر دنیا تهیه شده اند که سرور هنگ کنگ هم از این قاعده مستثنا نمی باشد. این موضوع باعث شده است تا وی پی اس هنگ کنگ دارای کاربران و طرفداران خاص خود باشد.

از جمله مزیت هایی که می توان برای سرور مجازی هنگ کنگ بر شمرد، امکان استفاده از این سرور آسیایی بر روی پروتکل های مختلف مانند OpenVPN و یا Cisco و یا L2TP و بسیاری دیگر از سرور های موجود می باشد. کاربران با استفاده از پروتکل های مختلف می توانند علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت سرور هنگ کنگ، امنیت و پایداری این سرور را افزایش دهند که می تواند برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

کاربرانی که باید اقدام به خرید فیلتر شکن هنگ کنگ کنند

همچنین در هنگام استفاده از پروتکل های مختلف بر روی VPS هنگ کنگ می توان از قابلیتی استفاده نمود که برای تریدر ها و کاربرانی که به امور ارزی و بانکی مشغول هستند، بسیار کاربردی است. این قابلیت، قابلیت کیل سوئیچ است که کاربران با استفاده از این قابلیت می توانند بدون نگرانی از مشکلاتی چون قطعی برق و … به امور خود رسیدگی کنند.

اگر تا به حال در مورد کیل سوئیچ مطالعه نکرده اید، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت وی پی ان رسلرز مراجعه کنید.

سرور مجازی هنگ کنگ برای کدام دسته از افراد مناسب است؟

وی پی اس هنگ کنگ با توجه به سرعت و کیفیتی که دارد توانسته است تا جای خوبی برای خود در بین کاربران دست و پا کند. از جمله کاربرانی که از این سرور آسیایی استفاده می کنند، تریدر ها هستند.

تریدر ها با استفاده از سرور مجازی هنگ کنگ می توانند به راحتی از تمام امکانات موجود در وب سایت هایی مانند Binance و کوینکس و … استفاده کنند. تریدر ها با استفاده از قابلیت کیل سوئیچ در کنار استفاده از سرور مجازی هنگ کنگ بر روی پروتکل های مختلف می توانند به راحتی و با خیال راحت به امورات خود رسیدگی کنند.

مزایای استفاده فری لنسرها از خرید فیلتر شکن هنگ کنگ

از طرفی هم کاربران فری لنسر می توانند با استفاده از وی پی اس هنگ کنگ برای دسترسی به وب سایت های مهمی چون Freelancer.com و بسیاری دیگر از وب سایت های موجود استفاده کنند و از آن ها کسب در آمد کنند.

اما نکته ای که در مورد سرور مجازی هنگ کنگ وجود دارد این است که اگر می خواهید از این سرور برای انجام امور روزانه مثل تماشای یوتیوب و دانلود فیلم و … استفاده کنید، این سرور برای شما مناسب نمی باشد.  بهتر است از سرور هایی مانند سرور رومانی و آلمان استفاده کنید.

اما اگر می خواهید از خرید فیلتر شکن هنگ کنگ برای انجام امورات حساسی چون ترید و امور بانکی و ارزی و … استفاده کنید، از جمله سرورهای مناسب برای شما است.

کلام آخر

خرید فیلتر شکن هنگ کنگ را می توانید از وب سایت وی پی ان رسلرز دریافت کنید. از آن برای انجام امورات مختلف خود استفاده کنید. در مقاله بالا تلاش نموده ایم تا به تمام ویژگی های این سرور و همچنین سؤالات شما اشاره کرده و پاسخ دهیم. اما اگر باز هم سؤالی در مورد سرور مجازی هنگ کنگ داشتید می توانید با تیم پشتیبانی وی پی ان رسلرز تماس بگیرید.

توجه کنید که شما با خرید وی پی ان از iransafe میتوانید به تمام اکانت ها و تمام پروتکل ها و تمام سیستم عامل ها راحت متصل شید .

سرورهای VPN و VPS داخل سایت مشخص هستند

خرید آنلاین و دریافت آنی می باشد

برای خرید فیلتر شکن هنگ کنگ نیز میتوانید به پشتیبانی ما پیام ارسال کنید و استعلام قیمت کنید و توجه کنید سرورهای خاص مثل همین Hong Kong روی VPS فقط ارائه می شود

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

برچسب ها: | | | | | | | | | | |