جزئیات تازه‌ای از اپل واچ سری ۸ منتشر شد؛ رنگ و جنس جدید

جزئیات جدیدی از اپل واچ سری ۸ – Apple Watch Series 8 منتشر شده که نشان می‌دهد رنگ‌بندی و جنس بدنه این ساعت هوشمند تغییر خواهد کرد.

یکی از افشاگران حوزه دیجیتال می‌گوید اپل واچ سری ۸ تغییراتی اساسی در جنس بدنه و رنگ‌بندی خودش را تجربه خواهد کرد. این افشاگر که با نام کاربری ShrimpApplePro فعالیت می‌کند، شخصی است که تغییرات سری ۷ اپل واچ را به درستی پیش‌بینی کرده بود و حالا پیش‌بینی‌هایی در مورد نسل جدید آن داشته است. او همچنین می‌گوید که نسخه معمولی Series 8 از همان طراحی نسل قبلی استفاده می‌کند.

جزئیات جدید اپل واچ سری ۸

نسخه آلومینیومی سری ۸ معمولی به جز نسخه نقره‌ای، در دو رنگ آبی و سبز هم ارائه خواهد شد. نسخه‌های قرمز، Midnight و Starlight هم همچنان وجود خواهند داشت.

apple watch series 8 - جزئیات تازه‌ای از اپل واچ سری ۸ منتشر شد؛ رنگ و جنس جدید

اما نسخه فولادی اپل واچ سری ۸ دیگر در رنگ طلایی عرضه نمی‌شود، اما نسخه‌های گرافیتی و نقره‌ای آن همچنان عرضه می‌شوند. بر اساس گزارش‌ها، مدل تیتانیومی نیز از نسخه استاندارد این نسل حذف خواهد شد. انتظار نمی‌رود روی نسخه استاندارد سنسورهای جدیدی قرار بگیرد؛ بنابراین بعید است امکانات سلامت و تناسب اندام جدیدی را ارائه کند.

تکلیف مدل تیتانیومی چه می‌شود؟

سوال اینجاست که چرا اپل مدل تیتانیومی را از نسخه استاندارد اپل واچ Series 8 حذف کرده است؟ احتمالاً این بدنه فقط در مدل قدرتمندتر که اپل واچ پرو نام دارد، به کار می‌رود. گزارش‌های متعددی نشان می‌دهند که اپل به دنبال تولید یک نسخه مستحکم‌تر از ساعت هوشمند خودش است که می‌تواند در شرایط آب و هوایی نامساعد نیز مورد استفاده قرار بگیرد و به همین خاطر قصد دارد بدنه آن را برای استحکام بهتر، از جنس تیتانیوم بسازد.

اپل واچ پرو علاوه بر بدنه‌ی مستحکمی که دارد، انتظار می‌رود به یک نمایشگر بزرگ‌تر مجهز شود، عمر باتری طولانی‌تری داشته باشد و قابلیت مورد انتظار تماس ماهواره‌ای را هم ارائه کند.

افشاگری که پشت این گزارش است می‌گوید تولید انبوه ساعت هوشمند جدید اپل از اواخر ماه جاری میلادی (آگوست) آغاز خواهد شد؛ بنابراین حداقل نسخه استاندارد این ساعت به رویداد ماه سپتامبر اپل خواهد رسید و می‌توانیم آن را در کنار گوشی‌های خانواده آیفون ۱۴ ملاقات کنیم.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
iPhone fall from airplane 01 - حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس
حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس

یک گوشی آیفون که از هواپیما در حال پرواز به بیرون سقوط کرده بود، صحیح و سالم روی زمین پیدا شد؛ در حال کار و با بیش از ۴۰ درصد شارژ! چند روز قبل در پرواز ASA1282 خطوط هوایی آلاسکا، یکی از درهای هواپیمای Boeing 737 Max 9 اندکی پس از برخاستن از فرودگاه پورتلند، […]

ادامه مطلب
iphone 15 pro max fire - استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد
استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد

اپل همیشه به کاربرانش هشدار می‌دهد که از لوازم جانبی تحت نظارت و دارای تأییدیه این شرکت استفاده کنند. علیرغم اینکه آن‌ها بارها و بارها از خطرات داغ شدن بیش از حد و آتش گرفتن گجت‌ها در صورت استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد گفته‌اند، ولی متأسفانه بسیاری از ما این هشدارها را جدی نمی‌گیریم. زیرا […]

ادامه مطلب
iphone 14 - آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود
آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد نه تنها پروژه آیفون SE 4 کنسل نشده، بلکه اپل می‌خواهد آن را با چهره‌ای کاملا مدرن و جدید عرضه کند خیلی زود بعد از اینکه اپل از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ خودش رونمایی کرد، گزارشی به‌دست ما رسید که نشان می‌دهد غول آمریکایی در حال توسعه یک آیفون SE جدید […]

ادامه مطلب