بهترین فیلتر شکن برای ترید را م یتوان به عنوان یکی از پر تکرار ترین سوالا هایی به شمار آورد که کاربران همیشه از ما می پرسند .

قبلا در مقاله ی زیر در مورد وی پی ان مناسب برای ترید کردن صحبت کرده ایم .

پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که هنوز این مقاله را مطالعه نکرده اید حتما اول روی لینک زیر کلیک کنید و بعد برای کسب اطلاع بیشتر مقاله ی زیر را مطالعه کنید .

همان طور که گفتیم با توجه به تقاضا و نیاز مخاطبین تصمیم گرفتیم این مقاله از وی پی ان رسلرز را به این موضوع اختصاص دهیم پس در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید .

خرید فیلتر شکن مناسب برای ترید کردن

حتما همه ی شما کاربران و کسانی که کار ترید انجام می دهید می دانید که صرافی های بین المللی مختلف از جمله بایننس تمام آی پی های ایران و کاربران ایرانی را که قصد ترید کردن دارند بلاک کرده اند .

به همین دلیل کاربران برای اینکه بتوانند وارد سایت های خرید و فروش ارز های دیجیتال شوند باید آی پی ایران خود را به یک کشور دیگر تغییر دهند تا هویت واقعیشان شناسایی نشود .

ابته باید به این موضوع هم دقت کنید که سرور هر کشوری برای ترید کردن مناسب نیست زیرا از شما مدارک اهراز هویت می خواهد .

از طرفی بحث امنیت دیتا ها و اطلاعات نیز بسیار مهم و حیاتی می باشد .

پس در صورتی که بخواهید از وی پی ان استفاده کنید باید حتما به این نکات دقت کنید .

از آن جایی هم که آی پی سرور ها باید ثابت باشد و اگر غیر از این باشد حساب کاربران بلاک و مسدود می شود بهتر است از وی پی ان های اشتراکی استفاده نشود .

زیرا در آن واحد کاربران زیادی از آن آی پی در حال استفاده هستند .

بنابراین باید یک سرور باشد که هم اختصاصی برای شما باشد و هم ثابت باشد .

منطقی است که کاربران یکه مبالغ بالایی را در حال و خرید و فروش هستند یک آی پی ثابت و اختصاصی برای خود داشته باشند تا امنیت داده هایتان نیز حفظ شود .

اگر هم هزینه های تهیه وی پی ان اختصاصی برای شما بالا است می توانید از نوع دیگری وی پی ان یعنی سرور مجازی اختصاصی یا وی پی اس استفاده کنید .

خرید VPS برای ترید کردن

تا اینجا دو نوع وی پی ان را نام بردیم یکی وی پی ان اشتراکی و دیگری وی پی ان اختصاصی .

اما نوع دیگری از وی پی ان نیز توسط وی پی ان رسلرز برای کاربران ارائه شده است که به آن سرور مجازی اختصاصی یا وی پی اس می گویند .

در واقع وی پی اس یک سرور است که حد فاصل خدمات وی پی ان اشتراکی و وی پی ان اختصاصی را ارائه می کند .

وی پی اس به این صورت است که یک سرور فیزیکی به قسمت های مختلفی تقسیم شده است و هر کدام از این قسمت ها یک سرور مجازی است .

هر کدام از این سرور های مجازی هم به میزان مشخص و تعیین شده از مزایایی مثل حافظه داخلی سرور و … استفاده می کند و کار هیچ یک بر دیگری خللی ایجاد نمی کند .

یعنی اگر ترافیک یک یاز این سرور های مجازی بالا باشد خللی برای سرور های مجازی دیگر ایجاد نمی کند .

به این ترتیب شما می توانید به وی پی است وصل شوید و مانند شهروندان سرور آن کشور به کار ها و فعالیت های خود بپردازید .

اگر بخواهیم با یک مثال هم وی پی اس را تعریف کنیم به این صورت است که در یک اتوبان فقط ماشین شما با سرعت بالا در حال حرکت باشد و هیچ فرد دیگری هم حق عبور از لاین شما را نداشته باشد .

نکته ای که در مورد وی پی اس وجود دارد این است که شما یک آی پی ثابت و اختصاصی برای خود دارید که امنیت بالایی دارد و هیچ فرد سودجویی امکان دستیابی به دیتاهای شما را ندارد .

مزایای استفاده از VPS برای ترید

یکی از مهم ترین مواردی که خرید vpn در مورد استفاده از وی پی اس وجود دارد هزینه های به صرفه آن نسبت به وی پی ان اختصاصی می باشد .

یعنی شما با استفاده از وی پی اس از مزایای یک سرور اختصاصی استفاده می کنید ولی با هزینه های کمتر .

هم چنین می توانید تمام خدامات و مزایایی که دارد را ارتقا دهید .

استفاده از وی پی اس بسیار مطمئن و با امنیت بالا است .

و …

اگر بخواهیم کشور های مختلفی هم که برای ترید کردن مناسب هستند نام ببریم می توانیم به هلند , ترکیه , کانادا , امارات , انگلیس اشاره کنیم .

نتیجه گیری از مقاله بهترین فیلتر شکن برای ترید :

در این مقاله در مورد بهترین وی پی انی که کاربران برای کار ها و فعالیت های مختلف مثل ترید کردن می توانند استفاده کنند صحبت کردیم .

هم چنین در مورد مزایای مختلفی که وی پی اس دارد صحبت کردیم و در نهایت هم از نحوه ی کار کردن و امکاناتی که دارد گفتیم .

بنابراین شما می توانید با استفاده از این اطلاعات و آگاهی در مورد VPS بهترین فیلتر شکن برای ترید را داشته باشید .

منبع : خرید vpn در iransafe.net

برچسب ها: | | | | | | |