با قابلیت spark AR فیلتر چهره خاص خود را در اینستاگرام بسازید

در مطلب منتظر باتری‌ ۶ هزار میلی‌ آمپر ساعتی در گوشی‌های سامسونگ باشید کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

ابزار واقعیت افزوده فیسبوک به‌نام spark AR اکنون به همه‌ی کاربران اجازه می‌دهد فیلترهای چهره و سایر جلوه‌های استوری‌های اینستاگرام را به‌صورت اختصاصی برای خود طراحی کنند. در گذشته، تنها طراحان تعیین‌شده به این پلتفرم دسترسی داشتند؛ اما اکنون همه می‌توانند فیلتر خاص خود را بسازند و از آن استفاده کنند. همچنین، اینستاگرام گالری فیلتری برای هنرمندان ایجاد کرده است که می‌توانند آثار خود را در آن به‌نمایش بگذارند.

spark AR - با قابلیت spark AR فیلتر چهره خاص خود را در اینستاگرام بسازید

اینستاگرام فیلترهای واقعیت افزوده خود را مه ۲۰۱۸ رونمایی کرد؛ اما زمانی استفاده از آن در بین مردم شایع شد که طراحان بیشتری به نسخه‌ی بتای آن اضافه شدند. هر زمان حساب کاربری یکی از طراحان را فالو کنید، فیلترهای طراحی‌شده‌ی وی را به‌صورت خودکار روی دوربین استوری خود خواهید داشت. بدین‌ترتیب، با به‌روزرسانی جدید می‌توانید از تعداد زیادی فیلتر مختلف استفاده کنید.

اینستاگرام اعلام کرده است به‌زودی این ویژگی جدید خود را در کنفراس F8 خود رونمایی می‌کند. تاکنون بیش از یک‌میلیارد نفر از پلتفرم واقعیت افزوده در فیسبوک و اینستاگرام استفاده کرده‌اند. شایان ذکر است از آوریل، این قابلیت برای کاربران ویندوز نیز قابل‌استفاده است.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
خرید سرور استرالیا | VPS استرالیا مناسب بایننس بدون احراز هویت

خرید سرور استرالیا را به جرات می توان گفت جزو پرمخاطب ترین و پر کاربرد ترین وی پی ان های این روز ها به شمار آورد و کاربران برای انجام کار ها و فعالیت های مختلف از آن استفاده می کنند . بخصوص در بحث ترید کردن و خرید و فروش ارز های دیجیتال که […]

ادامه مطلب