اینترنت ماهواره ای استارلینک به زودی جیبی می‌شود

استارلینک با توسعه قابلیت جدیدی قصد دارد استفاده از اینترنت ماهواره ای در حین جابجایی، در طول سفر و یا نقل مکان را امکان‌پذیر کند.

استارلینک، ارائه‌دهنده اینترنت ماهواره ای متعلق به اسپیس‌ایکس، با ارائه قابلیتی جدید، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با پرداخت مبلغ اضافه ۲۵ دلار در ماه، سرویس اینترنت خود را به سراسر کشور منتقل کنند. این شرکت در وب‌سایت خود گفت:

حالت قابل حمل جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور موقت سرویس استارلینک خود را به مکان‌های جدید منتقل کنند و بدین وسیله بتوانند از خدمات آن در هر نقطه‌ از قاره استفاده کنند.

استارلینک در ادامه اضافه کرده که اولویت استفاده از این قابلیت، با مشتریانی است که از آدرس خدمات خود و به صورت شخصی استفاده می‌کنند. بدین معنا که خدمات اینترنت در حالت حمل‌ونقل، احتمالا در مقایسه با نوع معمول با سرعت پایین‌تر یا قطعی‌هایی به‌ دلیل دور شدن از آدرس خدمات همراه خواهد بود.

Starlink Premium 1024x586 - اینترنت ماهواره ای استارلینک به زودی جیبی می‌شود

هم‌چنین در این حالت، مشتریان اجازه ندارند در حین حرکت، مانند رانندگی در جاده، از اینترنت استفاده کنند.

در حالی که حالت قابل حمل به کاربران این امکان را می‌دهد که در سراسر قاره آمریکا از خدمات استارلینک بهره ببرند، در صورتی که این سرویس بیش از دو ماه در یک کشور خارجی فعال باشد، تغییر آدرس سرویس ضروری خواهد بود. هم‌چنین افرادی که به طور دائم نقل مکان می‌کنند نیز ملزم به تغییر آدرس خدمات خود هستند. در نهایت، این سرویس محدود به مناطقی است که تحت پوشش استارلینک قرار دارند.

هزینه ۲۵ دلاری برای حالت قابل حمل، مازاد بر هزینه خدمات ماهیانه بوده که اخیرا از ۹۹ دلار به ۱۱۰ دلار افزایش داشته است. مشتریان جدید هم‌چنین برای دریافت و نصب تجهیزات، باید هزینه‌ای ۵۹۹ دلاری را پرداخت کنند.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید۰Shares

پست مرتبط
elon musk mass effect 1227478 - ایلان ماسک برای مقابله با استرس تا ۵ صبح بازی می‌کند!
ایلان ماسک برای مقابله با استرس تا ۵ صبح بازی می‌کند!

اگر شما هم فکر می‌کنید افراد موفق همیشه زود می‌خوابند و در برنامه‌های آن‌ها خبری از بازی کردن نیست سخت در اشتباهید! ایلان ماسک، یکی از موفق‌ترین انسان‌های جهان تا ساعت ۵ صبح الدن رینگ بازی می‌کند! ایلان ماسک راه حلی جالب برای مقابله با استرس دارد و این راه، چیزی جز بازی کردن شدید […]

ادامه مطلب
galaxy s23 ultra Copy - گوشی های گلکسی سامسونگ به ارتباط ماهواره ای مجهز می‌شوند
گوشی های گلکسی سامسونگ به ارتباط ماهواره ای مجهز می‌شوند

پس از اینکه اپل از قابلیت ارسال پیام اضطراری ماهواره ای در آیفون ۱۴ رونمایی کرد، شایعاتی در رابطه با ارتباط ماهواره ای در گوشی های گلکسی سامسونگ شنیده می‌شود. سامسونگ که نمی‌خواهد از اپل و هواوی عقب بماند، تصمیم گرفته است قابلیت ارتباط ماهواره ای را به گوشی‌های گلکسی بیاورد. گوگل نیز پیشتر اعلام […]

ادامه مطلب
elon musk and twitter 2 1 - رفتار ایلان ماسک با توییتر، کارمندان این شرکت را فراری داده است
رفتار ایلان ماسک با توییتر، کارمندان این شرکت را فراری داده است

به نظر می‌رسد رفتار ایلان ماسک با توییتر و حواشی خرید این شرکت توسط او باعث شده تعداد زیادی از کارمندان توییتر از شغل خود کناره‌گیری کنند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع داخلی Twitter، کارمندان این شرکت از کشمکش حقوقی مداوم بین ایلان ماسک و توییتر خسته شده‌اند. گزارش‌هایی وجود دارد که بیان می‌کنند […]

ادامه مطلب