اپل واچ سری ۸، ممکن است اولین دماسنج پوشیدنی اپل باشد

این احتمال وجود دارد که اپل واچ سری ۸ – Apple Watch Series 8 نخستین ساعت هوشمند با قابلیت اندازه گیری دمای بدن باشد.

یکی از قابلیت‌هایی که انتظار حضور آن در نسل هشتم ساعت‌های هوشمند اپل می‌رود، حسگر اندازه گیری دمای بدن است. مینگ چی کو که یکی از تحلیلگران شناخته‌شده حوزه محصولات اپل به شمار می‌رود، ادعا کرد که مشکلات نرم افزاری مانع استفاده از این حسگرها در نسل قبلی اپل واچ شد. با این حال، او انتظار دارد که با رفع این مشکلات، اپل واچ سری ۸ بتواند به این سنسورها مجهز شود.

حسگر سنجش دمای بدن در اپل واچ سری ۸

در ماه‌های گذشته شایعات زیادی پیرامون قابلیت‌های جدید اپل واچ سری ۸ در پایش سلامت و تعبیه حسگرهای مربوطه به گوش می‌رسید. با این وجود، سنجش دمای بدن یکی از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. پیش از این، مینگ چی کو ادعا کرده بود که اگر الگوریتم‌های نرم افزاری اپل در نسل هفتم این ساعت‌های هوشمند به خوبی کار می‌کردند، Apple Watch Series 7 می‌توانست از قابلیت سنجش دمای بدن برخوردار شود.

watchos5 series4 watch temperature social card - اپل واچ سری ۸، ممکن است اولین دماسنج پوشیدنی اپل باشد

وی همچنین ادعا کرد که اپل پیش از این قصد استفاده از این حسگرها را در اپل واچ سری ۷ داشت؛ با این حال به دلیل عملکرد نامناسب الگوریتم‌های مربوط به سنجش دمای بدن، استفاده از آن‌ها منتفی شد. وی همچنین ادعا کرد که اگر الگوریتم‌های سنجش دمای اپل واچ سری ۸ بتواند تا پیش از رسیدن آن به تولید انبوه، از تست‌های کنترل کیفیت سختگیرانه اپل سربلند خارج شود، این امکان وجود دارد که نسل بعدی این ساعت‌های هوشمند قادر به اندازه گیری دمای بدن باشد.

با این که اندازه گرفتن دمای بدن در ظاهر کار ساده‌ای به شمار می‌رود، کو معتقد است که این امر در عمل کار پیچیده‌ایست. چالش اصلی پیش روی مهندسین این است که دمای بدن، به پارامترهای خارجی متعددی بستگی دارد و با توجه به این عناصر خارجی به طور دائم در حال تغییر است. از طرفی ساعت‌های هوشمند نیز به طور سخت افزاری قادر به اندازه گیری دمای دقیق بدن نیستند. به همین جهت به یک الگوریتم دقیق نیاز است تا در کنار سنسورهای دماسنج، تخمین دقیقی از دمای سطح ارائه دهد.

Apple watch series 6 sensor 09152020 big.jpg.large 2x - اپل واچ سری ۸، ممکن است اولین دماسنج پوشیدنی اپل باشد

کو البته اشاره می‌کند که این مشکل تنها گریبانگیر اپل نیست و سامسونگ هم در این زمینه با مشکلاتی عملیاتی روبرو است. این تحلیلگر برجسته معتقد است که به دلیل همین محدودیت‌ها در الگوریتم‌های نرم افزاری ساعت‌های هوشمند، گلکسی واچ ۵ سامسونگ که در اواخر سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد نیز فاقد قابلیت اندازه گیری دمای بدن خواهد بود.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
iPhone fall from airplane 01 - حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس
حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس

یک گوشی آیفون که از هواپیما در حال پرواز به بیرون سقوط کرده بود، صحیح و سالم روی زمین پیدا شد؛ در حال کار و با بیش از ۴۰ درصد شارژ! چند روز قبل در پرواز ASA1282 خطوط هوایی آلاسکا، یکی از درهای هواپیمای Boeing 737 Max 9 اندکی پس از برخاستن از فرودگاه پورتلند، […]

ادامه مطلب
iphone 15 pro max fire - استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد
استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد

اپل همیشه به کاربرانش هشدار می‌دهد که از لوازم جانبی تحت نظارت و دارای تأییدیه این شرکت استفاده کنند. علیرغم اینکه آن‌ها بارها و بارها از خطرات داغ شدن بیش از حد و آتش گرفتن گجت‌ها در صورت استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد گفته‌اند، ولی متأسفانه بسیاری از ما این هشدارها را جدی نمی‌گیریم. زیرا […]

ادامه مطلب
iphone 14 - آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود
آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد نه تنها پروژه آیفون SE 4 کنسل نشده، بلکه اپل می‌خواهد آن را با چهره‌ای کاملا مدرن و جدید عرضه کند خیلی زود بعد از اینکه اپل از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ خودش رونمایی کرد، گزارشی به‌دست ما رسید که نشان می‌دهد غول آمریکایی در حال توسعه یک آیفون SE جدید […]

ادامه مطلب