اطلاعات جامعی از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ سامسونگ فاش شد

ایرانسیف : جزئیات جدیدی از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ سامسونگ – Samsung Galaxy Watch 3 فاش شده است که می‌تواند ما را با جدیدترین نسل ساعت هوشمند سامسونگ آشنا‌تر کند.

گلکسی واچ ۲ معرفی نشده است. گلکسی واچ اکتیو ۳ نیز همینطور، اما سامسونگ به دنبال رونمایی از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ به عنوان دنباله‌ای از گلکسی واچ عرضه شده در سال ۲۰۱۸ و گلکسی واچ اکتیو ۲ عرضه شده در پاییز گذشته است.

چند هفته پیش ما فهمیدیم که رقیب آینده‌ی اپل واچ، گلسی واچ ۳ نام خواهد داشت. اکنون بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی آن فاش شده است. اگرچه هنوز این نام رسمی نیست، ولی منابع قابل اعتمادی که سابقه‌ی درخشانی در فاش کردن اطلاعات دارند این جزئیات تازه را در اختیار سایت SamMobile قرار داده‌اند.

حال بار دیگر، برخی دیگر از اطلاعات این ساعت هوشمند همانند هر گجت پوشیدنی معرفی نشده‌ی سازگار با پلتفرم اندروید و آی او اس، به لطف دریافت تأییدیه‌ی FCC فاش شده است. این تأییدیه نشان می‌دهد که بسیاری از قابلیت‌های این گجت، با گلگسی واچ اصلی و گلکسی واچ اکتیو ۲ برابر است.

اندازه نمایشگر، ابعاد کلی و ظرفیت باتری

درست مانند پیشینیان این مدل، انتظار می‌رود Galaxy Watch 3 نیز در دو اندازه‌ی متفاوت ارائه شود. امروز ما می‌توانیم در مورد ابعاد نمایشگر و خود دستگاه اشاره کنیم تا پیش از عرضه در تابستان پیش رو، در مورد خرید این ساعت تصمیم گیری کنید.

Samsung Galaxy Watch 2 FCC sketch 1 620x398 1 - اطلاعات جامعی از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ سامسونگ فاش شد

اول و جذاب‌تر از همه، مدل ۴۵ میلی‌متری آن است که به یک نمایشگر بزرگ ۱.۴ اینچی در بدنه‌ای به ابعاد ۴۵ در ۴۶.۲ در ۱۱.۱ میلی‌متر مجهز خواهد بود. این درحالیست که مدل ۴۶ میلی‌متری گلکسی واچ با یک نمایشگر ۱.۳ اینچی و ابعاد ۴۶ در ۴۸ در ۱۳ میلی‌متر همراه بود. ضمناً مدل ۴۱ میلی‌متری گلکسی واچ ۳ نیز کوچک‌تر و باریک‌تر از مدل ۴۲ میلی‌متری گلگسی واچ اصلی خواهد بود، در حالی که از همان نمایشگر ۱.۲ اینچی بهره می‌برد.

از آنجا که ما می‌دانیم در این ساعت هوشمند بار دیگر فریم چرخشی استفاده خواهد شد، می‌توان تصور کرد که فریم این ساعت در مقایسه با گلکسی واچ کاهش پیدا خواهد کرد. طبیعی است که شما ترجیح می‌دهید این راه حل سخت افزاری را با روش نرم افزاری واچ اکتیو ۲ جایگزین کنید؛ بنابراین طبیعی است که سامسونگ تصمیم گرفته از نمایشگرهای بزرگ ۱.۲ و ۱.۴ اینچی در این ساعت‌ها استفاده کند.

از نظر عمر باتری اشتراک زیادی بین دو مدل Galaxy Watch 3 و Watch Active 2 وجود دارد؛ هرچند هیچ جزئیاتی در مورد چیپست زیر قاب این دیوایس مجهز به سیستم عامل Tizen وجود ندارد. بدیهیست که سامسونگ مصرف انرژی دو باتری ۲۴۷ و ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌تری ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ را پایین‌تر خواهد آورد.

حسگرها و دیگر قابلیت‌ها

سامسونگ ساعت هوشمند جدید خودش را با ویژگی‌های سلامت جدیدی همراه می‌کند. یک حسگر ضربان قلب با خواندن ۸ پالس و پشتیبانی از نظارت بر فشار خون در این ساعت به کار رفته است، در حالی که به ویژگی نوار قلب الکترونیکی داخلی مجهز است.

از نظر مشخصات فنی نیز این محصولات قدرتمندتر از نسل گذشته‌ی خود خواهند بود. ۷۶۸ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی در مدل بلوتوثی، اکنون به ۱ و ۸ گیگابایت ارتقاء پیدا کرده است. این درحالیست که مدل LTE نیز قطعاً عرضه خواهد شد و ویژگی‌های ذاتی همچون پشتیبانی از GPS،‌ مقاومت در برابر نفوذ آب با تأییدیه IP68، تأییدیه استحکام نظامی MIL-STD-810G و محافظ نمایشگر Gorilla Glass DX در آن وجود دارد.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب