اطلاعاتی از صفحه نمایش گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ منتشر شد

در مطلب گوشی‌های خانواده شیائومی می ۱۰ به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شوند اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

تازه‌ترین افشاگری درباره پرچمداران سامسونگ، به خانواده گلکسی اس ۲۰ ارتباطی ندارد؛ بلکه به صفحه نمایش گلکسی نوت ۲۰ (Galaxy Note 20) و نرخ تازه‌سازی آن مربوط می‌شود.

گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ هنوز عرضه یا حتی رونمایی نشده‌اند؛ اما از همین حالا گلکسی نوت ۲۰ مورد توجه قرار گرفته است، دستگاهی که باید در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود. به ادعای افشاگر معروف Ice Universe، صفحه نمایش این گوشی دارای ریفرش ریت یا نرخ تازه‌سازی بهتری خواهد بود. البته او عبارت fine tuned را به کار برد که دوپهلو است و می‌توان برداشت‌های مختلفی از آن کرد.

تا جایی که می‌دانیم، نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S20 از ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند؛ ولی این نرخ، محدود به رزولوشن فول اچ دی (FHD) است. از طرفی اخیرا وان پلاس جزئیاتی را درباره فناوری جدید صفحه نمایش خود ارائه داد که شامل نرخ ۱۲۰ هرتز برای رزولوشن کواد اچ دی (QHD) می‌شد.

احتمال تجهیز صفحه نمایش گلکسی نوت ۲۰ به فناوری ریفرش ریت متغیر

چه بسا منظور این افشاگر، امکان بهره بردن کاربران نوت ۲۰ از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در رزولوشن QHD و با مصرف پایین‌تر انرژی باشد.

یک احتمال دیگر، ریفرش ریت متغیر است؛ نوعی تکنولوژی که بیشتر در مانیتورهای گیمینگ یافت می‌شود و با دنیای موبایل، تقریبا بیگانه است. البته استثناهایی وجود دارد؛ از جمله آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی و نسل دوم آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی که مجهز به تکنولوژی ProMotion هستند. اما شاید بهترین مثال از ریفرش ریت متغیر، تکنولوژی IGZO ریزر باشد.

ناگفته نماند که شایعاتی درباره وجود این فناوری در مدل‌های ۲۰۲۰ آیفون هم شنیده می‌شود.

منبغ : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
galaxy note20 plus - رنگبندی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و مدل پلاس لو رفت
رنگبندی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و مدل پلاس لو رفت

پس از انتشار رندرهای Galaxy Note 20 Plus و آشنایی با طراحی این پرچمدار، حالا نوبت به افشای رنگبندی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و برادر بزرگ‌ترش رسیده است. به ادعای یک منبع مطلع، Galaxy Note 20 در رنگ‌های خاکستری، سبز و مسی از راه خواهد رسید. رنگبندی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس هم شامل مشکی […]

ادامه مطلب