اسنوپ داگ: اگر ایلان ماسک توییتر را نمی‌خواهد، من هستم

حالا که قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خرید توییتر توسط ایلان ماسک معلق شده، رپر معروف، اسنوپ داگ برای خرید این شبکه اجتماعی ابزار تمایل کرده است.

روز جمعه هفته گذشته، ایلان ماسک اعلام کرد قرارداد خرید توییتر را به طور موقت، معلق کرده تا تعداد حساب‌های فیک در این شبکه اجتماعی، محاسبه شود. ظاهرا قبل از معامله، به ماسک گفته بودند که این رقم کمتر از ۵ درصد کل کاربران است و حالا او می‌خواهد از این موضوع مطمئن شود. اما اینجا بود که شوخ‌طبعی خواننده آهنگ “Drop It Like It’s Hot” گل کرد. اسنوپ داگ در یک توییت نوشت:

شاید حالا باید من توییتر را بخرم.

این رپر آمریکایی به عنوان رئیس بعدی توییتر، سیاست‌های جدیدی را هم در سر دارد که شامل جایگزینی اعضای هیئت مدیره و اعطای تیک آبی تایید اکانت به همه کاربران می‌شود.

می‌خواهم اعضای هیئت مدیره را با جیمی، از رستوران Fish Fry محل؛ تامی چونگ و آن کسی که در CNBC موی دم‌اسبی دارد جایگزین کنم. همه یک تیک آبی هم خواهند گرفت؛ حتی آن بات‌هایی که اسم ۱۰ حرفی دارند و در دایرکت به شما سلام می‌کنند. نه بابا، گور پدرشان!

همچنین اسنوپ داگ در توییت بعدی نوشت: «از همه مهم‌تر، اینترنت در هواپیما باید مجانی باشد. ساعتی ۲۹ دلار، واقعا مسخره است».

ناگفته نماند روز جمعه، ارزش سهام توییتر فراز و فرود شدیدی داشت. پس از تعلیق قرارداد توسط ماسک، ۱۰ درصد از ارزش آن کاسته شد. روند نزولی تا ۲۵ درصد هم ادامه یافت؛ چیزی که نشان می‌داد سرمایه‌گذاران، این معامله را تمام شده می‌دانستند. اما ساعاتی بعد، ماسک دوباره یک توییت زد و گفت که هنوز به قرارداد، متعهد است.

elon musk 3 768x512 1 - اسنوپ داگ: اگر ایلان ماسک توییتر را نمی‌خواهد، من هستم

پس از اعلام پایبندی ماسک، توییتر بخشی از افت ارزش سهام خود را جبران کرد؛ ولی به هر حال در پایان روز معاملاتی، با رقم منفی بسته شد.

مالک جدید توییتر، اولویت‌های خود را حذف اکانت‌های هرزنامه‌ای و بات‌ها عنوان کرده است. این میلیاردر می‌گوید برای دفاع از آزادی بیان، قصد دارد در مقررات محتوایی توییتر نیز بازنگری کند

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
elon musk mass effect 1227478 - ایلان ماسک برای مقابله با استرس تا ۵ صبح بازی می‌کند!
ایلان ماسک برای مقابله با استرس تا ۵ صبح بازی می‌کند!

اگر شما هم فکر می‌کنید افراد موفق همیشه زود می‌خوابند و در برنامه‌های آن‌ها خبری از بازی کردن نیست سخت در اشتباهید! ایلان ماسک، یکی از موفق‌ترین انسان‌های جهان تا ساعت ۵ صبح الدن رینگ بازی می‌کند! ایلان ماسک راه حلی جالب برای مقابله با استرس دارد و این راه، چیزی جز بازی کردن شدید […]

ادامه مطلب
elon musk and twitter 2 1 - رفتار ایلان ماسک با توییتر، کارمندان این شرکت را فراری داده است
رفتار ایلان ماسک با توییتر، کارمندان این شرکت را فراری داده است

به نظر می‌رسد رفتار ایلان ماسک با توییتر و حواشی خرید این شرکت توسط او باعث شده تعداد زیادی از کارمندان توییتر از شغل خود کناره‌گیری کنند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع داخلی Twitter، کارمندان این شرکت از کشمکش حقوقی مداوم بین ایلان ماسک و توییتر خسته شده‌اند. گزارش‌هایی وجود دارد که بیان می‌کنند […]

ادامه مطلب
elon musk twitter 1 - ایلان ماسک فقط به این شرط توییتر را می‌خرد!
ایلان ماسک فقط به این شرط توییتر را می‌خرد!

ماجرای دعوای حقوقی ایلان ماسک و توییتر همچنان ادامه دارد؛ اما اکنون گفته می‌شود ماسک فقط به یک شرط Twitter را می‌خرد! مهم نیست که شما ثروتمندترین مرد روی زمین هستید! چیزهایی وجود دارد که نمی‌توانید از عهده آنها بربیایید. این موضوع برای ایلان ماسک در مورد توییتر صدق می‌کند. حتما می‌دانید که او قصد داشت توییتر […]

ادامه مطلب