آیفون ۱۴ مکس با این ویژگی‌ها می‌تواند بهترین گوشی سال ۲۰۲۲ باشد

اپل سال آینده آیفون مینی را بازنشسته می‌کند و گوشی آیفون ۱۴ مکس – iPhone 14 Max را جایگزین آن خواهد کرد که دو ویژگی بسیار مهم و جذاب دارد.

یکی از بزرگ‌ترین کمبودهای آیفون ۱۳ ، نداشتن نرخ رفرش بالا در نمایشگر خود است. برخلاف پنل ۱۲۰ هرتزی LTPO که در مدل‌های آیفون ۱۳ پرو به کار رفته، مدل استاندارد و مینی این خانواده از نرخ رفرش استاندارد ۶۰ هرتزی استفاده می‌کنند. این درحالیست که بسیاری از گوشی‌های اندروید از نرخ رفرش حداقل ۹۰ هرتزی استفاده می‌کنند.

اما ظاهراً این وضعیت با معرفی آیفون ۱۴ مکس که نسخه‌ای بزرگ‌تر از آیفون ۱۴ معمولی است، تغییر خواهد کرد. گرچه این مدل سخت افزار دوربین مدل‌های آیفون ۱۳ پرو را دریافت نخواهد کرد، اما رسانه کره‌ای The Elec می‌گوید حداقل به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود.

ال جی تأمین کننده نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی LTPO گوشی iPhone 14 Max است؛ با این حال اشاره‌ای نشده که آیا نسخه استاندارد آیفون ۱۴ هم این نمایشگر را در بر خواهد گرفت یا خیر. اگر این مدل مکس بخواهد نمایشگر ۱۲۰ هرتزی را در بر بگیرد ولی مدل معمولی با نمایشگر ۶۰ هرتزی عرضه شود، این یعنی اپل دسته بندی جدیدی را به گوشی‌هایش اضافه می‌کند.

صحبت از مدل‌های پرو شد؛ از آنجا که دو مدل ۱۳ پرو و پرو مکس از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کنند، بنابراین شکی نیست که نسل بعدی آن‌ها نیز به این نمایشگر مجهز شوند. ولی تفاوت در اینجاست که نمایشگر مدل آیفون ۱۴ پرو را سامسونگ تولید می‌کند، در حالی که احتمالاً تولید نمایشگر مدل ۱۴ پرو مکس بر عهده کمپانی ال جی خواهد بود.

BQx3wkGq3VwDBJDHLJE7LR 970 80.jpg - آیفون ۱۴ مکس با این ویژگی‌ها می‌تواند بهترین گوشی سال ۲۰۲۲ باشد

اپل تلاش می‌کند آسیب‌هایی که به خاطر کمبود قطعات ناشی از همه‌گیری کروناویروس به وجود آمده است را با تصمیمات درست خود برطرف کند. شاید این تفاوت در انتخاب تولیدکننده نمایشگر هم از این قضیه نشأت می‌گیرد.

در حال حاضر آیفون ۱۳ پرو یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توان تهیه کرد. هرچند به عنوان یک گوشی که هنوز از طراحی قدیمی ناچ عریض استفاده می‌کند گران است. اما دوربین‌های فوق‌العاده به همراه یک لنز تله فوتو روی قاب پشتی گوشی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث می‌شود نسخه پرو را تهیه کنید.

آیفون ۱۴ مکس اینگونه جذاب‌ترین گوشی سال می‌شود

اما آیفون ۱۳ با نرخ رفرش ۶۰ هرتزی نمایشگر خود، در حالی که چندین سال است گوشی‌های اندرویدی نرخ رفرش بالاتری را ارائه می‌دهند آزاردهنده به نظر می‌رسد. اما اگر اپل یک آیفون با قیمتی کمی بالاتر از این مدل با نام احتمالی iPhone 14 Max را بسازد که به دوربین‌های پشتی جذابی مجهز بوده و یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند، این می‌تواند به کاربران اجازه دهد بدون نیاز به هزینه ۱۰۰۰ دلاری صاحب یک آیفون با نمایشگر بزرگ شوند. این دو ویژگی می‌توانند گوشی آیفون ۱۴ مکس را به یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۲ بازار تبدیل کنند.

پیش‌بینی‌ها در مورد سری آیفون ۱۴ نشانگر تغییر احتمالی در طراحی اندازه ماژول دوربین پشتی، قرار گرفتن تاچ آیدی در زیر صفحه و ارتقاء دوربین جلویی با اضافه کردن تعداد دوربین‌ها است.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروی

پست مرتبط
iphone 15 pro max fire - استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد
استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد

اپل همیشه به کاربرانش هشدار می‌دهد که از لوازم جانبی تحت نظارت و دارای تأییدیه این شرکت استفاده کنند. علیرغم اینکه آن‌ها بارها و بارها از خطرات داغ شدن بیش از حد و آتش گرفتن گجت‌ها در صورت استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد گفته‌اند، ولی متأسفانه بسیاری از ما این هشدارها را جدی نمی‌گیریم. زیرا […]

ادامه مطلب
apple smart ring - حلقه هوشمند اپل، کار با دستگاه‌های این شرکت را متحول می‌کند
حلقه هوشمند اپل، کار با دستگاه‌های این شرکت را متحول می‌کند

حلقه هوشمند اپل جدیدترین گجت این کمپانی است که گزارش‌هایی از توسعه آن شنیده می‌شود. اینجا با امکانات و طراحی اسمارت رینگ اپل بیشتر آشنا شوید. حق اختراعی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل مشغول کار روی یک حلقه هوشمند برای کنترل از راه دور دستگاه‌های این شرکت آمریکایی است. چندین سال از اولین باری […]

ادامه مطلب
caviar rolex daytona iphone - آیفون ۱۴ پرو طلایی مجهز به ساعت رولکس ؛ ۱۳۵ هزار دلار برای یک گوشی لاکچری؟
آیفون ۱۴ پرو طلایی مجهز به ساعت رولکس ؛ ۱۳۵ هزار دلار برای یک گوشی لاکچری؟

شرکت Caviar از محصول لاکچری دیگری رونمایی کرد؛ آیفون ۱۴ پرو مکس – iPhone 14 Pro Max که یک ساعت رولکس طلایی درون خود دارد و قیمت آن سر به فلک می‌کشد. کاویار در تبدیل محصولات روزمره به کالاهای لوکس تخصص دارد و تازه‌ترین رهاورد این شرکت روسی، یک ساعت رولکس طلایی، نصب شده روی بدنه آیفون […]

ادامه مطلب