آیفون سال ۲۰۲۰ ؛ تلاش اپل برای حذف ناچ نمایشگر

در مطلب گوشی قابلیت های جدید واتس اپ در سال ۲۰۲۰ ؛ حالت تیره، فروشگاه‌داری، تبلیغات و غیره اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

ایرانسیف : پتنت‌هایی از سوی اپل منتشر شده که نشان می‌دهد آیفون سال ۲۰۲۰ اپل که با نام احتمالی آیفون ۱۲ عرضه می‌شود، فاقد ناچ بالای نمایشگر خواهد بود.

بریدگی روی نمایشگر آیفون احتمالاً به زودی فراموش خواهد شد. اپل اخیراً پتنت‌های مختلفی را به ثبت رسانده است، اما یکی از آن‌ها نشان می‌دهد که این کمپانی به سختی تلاش می‌کند تا ناچ نمایشگر گوشی‌های خود را حذف کند. به نظر می‌رسد این فناوری هم اکنون آماده شده و قرار است در آیفون سال ۲۰۲۰ که با نام احتمالی آیفون ۱۲ عرضه می‌شود به کار گرفته شود.

پتنت آیفون سال ۲۰۲۰

iphone 2020 620x344 - آیفون سال 2020 ؛ تلاش اپل برای حذف ناچ نمایشگر

یک پتنت جدید، محصول جدیدی از سوی اپل را نشان می‌دهد که نمایشگری بدون بریدگی و ناچ را به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد این اسناد دیگری مبنی بر این است که غول آمریکایی با جدیت به دنبال حذف بریدگی روی نمایشگر آیفون است. به نظر می‌رسد تنها راه ممکن برای این کار، قرارگیری تمام سنسورهای مورد نیاز برای سنسور دوربین سلفی و تشخیص چهره فیس آیدی در زیر نمایشگر است.

طرح‌های این سند نمایشگر مربعی بدون لبه‌های گرد را نشان می‌دهد که فریم آن نیز با نقطه‌گذاری مشخص شده است تا طراحی نهایی آن افشا نشود. بنابراین این نمی‌تواند طرح نهایی محصول آینده‌ی اپل باشد. درست مانند سامسونگ و اسنشال فون، این فناوری می‌تواند برای مخفی کردن تمام سنسورها مورد استفاده قرار گیرد.

این سنسورها یا به زیر نمایشگر خواهند رفت یا در حاشیه‌ها پنهان خواهند شد. شرکت چینی کوچک‌تری همچون اوپو موفق به اجرای این ایده شده است، پس چنین چیزی برای اپل غیرممکن نخواهد بود. یکی دیگر از احتمالات می‌تواند این باشد که اپل فیس آیدی را با یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر جایگزین کند تا به طور کلی این مشکلات از بین برود.

با این وجود ما می‌توانیم در این مورد تردید داشته باشیم، به ویژه زمانی که فیس آیدی به یکی از اصلی‌ترین المان‌های آیفون‌های اپل تبدیل شده است. و این تغییر رویه به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، یک قدم رو به عقب است.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
iphone 15 pro max fire - استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد
استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد

اپل همیشه به کاربرانش هشدار می‌دهد که از لوازم جانبی تحت نظارت و دارای تأییدیه این شرکت استفاده کنند. علیرغم اینکه آن‌ها بارها و بارها از خطرات داغ شدن بیش از حد و آتش گرفتن گجت‌ها در صورت استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد گفته‌اند، ولی متأسفانه بسیاری از ما این هشدارها را جدی نمی‌گیریم. زیرا […]

ادامه مطلب
apple smart ring - حلقه هوشمند اپل، کار با دستگاه‌های این شرکت را متحول می‌کند
حلقه هوشمند اپل، کار با دستگاه‌های این شرکت را متحول می‌کند

حلقه هوشمند اپل جدیدترین گجت این کمپانی است که گزارش‌هایی از توسعه آن شنیده می‌شود. اینجا با امکانات و طراحی اسمارت رینگ اپل بیشتر آشنا شوید. حق اختراعی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل مشغول کار روی یک حلقه هوشمند برای کنترل از راه دور دستگاه‌های این شرکت آمریکایی است. چندین سال از اولین باری […]

ادامه مطلب
caviar rolex daytona iphone - آیفون ۱۴ پرو طلایی مجهز به ساعت رولکس ؛ ۱۳۵ هزار دلار برای یک گوشی لاکچری؟
آیفون ۱۴ پرو طلایی مجهز به ساعت رولکس ؛ ۱۳۵ هزار دلار برای یک گوشی لاکچری؟

شرکت Caviar از محصول لاکچری دیگری رونمایی کرد؛ آیفون ۱۴ پرو مکس – iPhone 14 Pro Max که یک ساعت رولکس طلایی درون خود دارد و قیمت آن سر به فلک می‌کشد. کاویار در تبدیل محصولات روزمره به کالاهای لوکس تخصص دارد و تازه‌ترین رهاورد این شرکت روسی، یک ساعت رولکس طلایی، نصب شده روی بدنه آیفون […]

ادامه مطلب