آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی S20 سامسونگ به زودی منتشر می‌شود

سامسونگ نسخه پایدار رابط کاربری One UI 4.0 را برای سری گلکسی اس ۲۰ آماده کرده و به زودی شاهد انتشار آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی S20 خواهیم بود.

در ۲۴ آبان ماه بود که متوجه شدیم جدیدترین بروزرسانی نرم افزاری سامسونگ یعنی One UI 4.0 که بر پایه اندروید ۱۲ است، آماده شده و قرار است به تدریج برای گوشی‌های این برند ارائه شود. در ابتدا دارندگان سری گلکسی S21 این آپدیت را دریافت کردند و پس از آنها نیز نوبت به کاربران گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در کره جنوبی رسید.

آپدیت اندروید ۱۲ برای سامسونگ گلکسی S20

One UI 4.0 2 768x393 1 - آپدیت اندروید 12 برای گلکسی S20 سامسونگ به زودی منتشر می‌شود

حالا خبر رسیده که به زودی کاربران گلکسی S20 (گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا ۵G) نیز می‌توانند از آپدیت اندروید ۱۲ لذت ببرند. تا پیش از انتشار رسمی نسخه پایدار نیز، دیگر شاهد عرضه هیچ نسخه بتایی برای این گوشی‌ها نخواهیم بود.

پیش‌بینی می‌کنیم که این آپدیت در دی ماه ابتدا برای سری Galaxy S20 منتشر شود و سپس در اختیار کاربران سری گلکسی S10، نسل اول گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ، گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۲۰ قرار گیرد.

با توجه به مشکلات فراوانی که به سبب آپدیت نسخه پایدار اندروید ۱۲ به همراه One UI 4.0 برای دارندگان گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ پیش آمد، سامسونگ تصمیم گرفت که انتشار بروزرسانی را برای آنها متوقف کند و به همین خاطر بهتر است که حتی اگر آپدیت مربوطه برای گوشی‌ شما ارائه شده، کمی صبر کنید

samsung android 12 1 768x384 1 - آپدیت اندروید 12 برای گلکسی S20 سامسونگ به زودی منتشر می‌شود

البته سامسونگ نیز همانند هر شرکت دیگری پیش از انتشار آپدیت آن را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد و انتشار بیلد‌های بتا متعدد نیز برای پیشگیری از مشکلات احتمالی است؛ اما در هر حال هیچ چیز مثل انتشار یک آپدیت به صورت جهانی نمی‌تواند مشکلات آن را نشان دهد.

آپدیت اندروید ۱۲ نیز ممکن است مملو از باگ‌های ریز و درشت باشد و گوشی شما را با مشکلات متعدد مواجه کند. به همین خاطر توصیه می‌کنیم اجازه دهید باگ‌ها شناسایی و برطرف شوند و سپس آپدیت را دریافت کنید. در آن موقع آپدیت اندروید ۱۲ می‌تواند گلکسی S20 شما را به یک گوشی کاملا جدید تبدیل کند.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب